khandi alexander heeft ook in ER gespeeldquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:33 schreef Nuna het volgende:
[..]
Niet echt opgelet. Wie dan?! Ook uit ER?
nee is voor beide kanten dezelfde aflevering!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb seizoen 1 t/m 4 op dvd, en ben net klaar met seizoen 2. de een na laatste aflevering van seizoen 2 gaan warrick en catherine naar miami, samenwerken met horatio. was een leuke aflevering
ik vraag me af of csi miami ook diezelfde aflevering heeft, maar dan 'vanuit hun oogpunt'
uhumquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:31 schreef niksan het volgende:
Weer zo'n half verhaal![]()
Ook geen kans op een vervolg, want volgende week begint Idols
het is ook vegas die miami introduceertquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
wel vaag dan, want het is wel een aflevering die in vegas begint, met de vegas personen
maakt niet uitquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja, hey, zo into csi ben ik niet..
Ja, dat dacht ik ook (was het aan het opnemen) maar gelukkig zag ik op tijd dat het nog door ging. Ik wist helemaal niet dat het een extra lange aflevering wasquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:37 schreef niksan het volgende:
[..]
uhum![]()
Ik dacht: 22:30, het is afgelopen, het was dus een reclame
quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:00 schreef Nuna het volgende:
Maar die aflevering van Tarantino komt op een Donderdag? Op maandag zijn toch altijd de nieuwe afleveringen?
Ik geloof dat die laatste aflevering eind november op de Nederlandse tv te zien isquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:52 schreef rena het volgende:
[..]
Het duurt nog wel een tijdje voordat die hier te zien is hoor, dat wat je nu op tv ziet is voor een voorpremiere ergens, maar hij komt voorlopig nog niet op tv![]()
Eind november is toch nog best te overleven? 1,5 maand maar, valt reuze mee.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:59 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik geloof dat die laatste aflevering eind november op de Nederlandse tv te zien is
Huhquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:11 schreef BlueCurl het volgende:
dat met die mental hospital zut?
over drie weken al het einde van CSI seizoen 5 hiero! die tarantino aflevering dus...
volgende week iets met catherine en een "vriend"
daarna een leuke met greg en sarah!
en dan de finale al
Haha, onder welke steen heb jij geleefd? We zitten al bijna aan het einde.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:39 schreef niksan het volgende:
[..]
Huh
Het seizoen is toch net begonnen?Nou ja net...drie weken geleden ofzo?
nee we zijn toen verder gegaan waar we voor de vakantie waren ge-eindigd. en dat was bijna aan het einde van seizoen 5quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:39 schreef niksan het volgende:
[..]
Huh
Het seizoen is toch net begonnen?Nou ja net...drie weken geleden ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |