Niemand die het weet?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:57 schreef Laniboekje het volgende:
Ik wil trouwens weten wat Nick en die laborant nou zeiden. Iets in de trent van:
Nick: "So in about 10 years the 4-year-olds are getting trashed?"
Laborant (naam?): .. ? Iets over wilde kleuterfeestjes ofzo.
Ik moest zo hard lachen dat ik het me niet meer herinner. Iemand die het weet?
Hodges: How old were you when you first got drunk?quote:
omdat het geen goden zijn, en dus niet altijd alles kunnen oplossenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:51 schreef niksan het volgende:
En nu dat is opgelost, kan iemand me nu eens vertellen waarom die moorden van vorige week niet zijn opgelost?
Mijn dank is grootquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:43 schreef DJ_Jazzy_Jeff het volgende:
[..]
Hodges: How old were you when you first got drunk?
Nick: I dont know 16... 17...
Hodges: Well two generations, that makes sense.
Nick:...So... you're telling me that two generations from now... 4 year olds are just gunna get trashed!?
Hodges: Pre-school graduation parties are going to be off the hook.
quote:Brass in Hollywood maandag 10-10, 21:30 uur
Brass gaat naar Hollywood om de vermiste vriendin van zijn dochter Ellie te zoeken. Ondertussen probeert hij met Ellie een band op te bouwen.
haha dat zou je haast wel denken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:46 schreef DaMart het volgende:
Is dit soms een voorproefje voor een toekomstig CSI: LA of zo, met de LA agenten
Volgende week gaat zeker spannend worden! Ik kijk er nu al naar uitquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:36 schreef Koningin het volgende:
Goede aflevering! Die van volgende week wordt ook spannend volgens mij....
Wat is dat trouwens tussendoor bij de reclames over eind oktober een of andere lange aflevering??
Ja, idd. Jorja Fox en Marg Helgenberger heb ik ook al langs zien komen in ER (de herhalingen)quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:20 schreef Laniboekje het volgende:
Oh, en nog iets. CSI en ER wisselen echt acteurs uit =D Die technische recherche in de aflevering van gisteren is een tijd de rivaal geweest van John Carter in ER. Dale Edson heette die toen volgens mij.
wat d8 je van de gastrollen van csi, csi: miami en csi: nyquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:20 schreef Laniboekje het volgende:
Oh, en nog iets. CSI en ER wisselen echt acteurs uit =D Die technische recherche in de aflevering van gisteren is een tijd de rivaal geweest van John Carter in ER. Dale Edson heette die toen volgens mij.
Niet echt opgelet. Wie dan?! Ook uit ER?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 07:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wat d8 je van de gastrollen van csi, csi: miami en csi: nydaar weleens op gelet
?
Ik kijk eigenlijk alleen CSI, maar daar komen er al ontzettend veel. Kan me voorstellen dat CSI: Miami en CSI: NY ook veel uitwisselen onder allerhande tv-seriesquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 07:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wat d8 je van de gastrollen van csi, csi: miami en csi: nydaar weleens op gelet
?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:10 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk alleen CSI, maar daar komen er al ontzettend veel. Kan me voorstellen dat CSI: Miami en CSI: NY ook veel uitwisselen onder allerhande tv-series![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |