abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31247444
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 09:57 schreef Laniboekje het volgende:
Ik wil trouwens weten wat Nick en die laborant nou zeiden. Iets in de trent van:

Nick: "So in about 10 years the 4-year-olds are getting trashed?"
Laborant (naam?): .. ? Iets over wilde kleuterfeestjes ofzo.

Ik moest zo hard lachen dat ik het me niet meer herinner. Iemand die het weet?
Niemand die het weet?
pi_31253836
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 09:52 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Niemand die het weet?
IMDB?
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 21:43:22 #53
13351 DJ_Jazzy_Jeff
Respect My Authoritah!
pi_31267278
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 09:52 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Niemand die het weet?
Hodges: How old were you when you first got drunk?
Nick: I dont know 16... 17...
Hodges: Well two generations, that makes sense.
Nick:...So... you're telling me that two generations from now... 4 year olds are just gunna get trashed!?
Hodges: Pre-school graduation parties are going to be off the hook.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 21:51:21 #54
70004 niksan
net een beetje meer
pi_31267493
En nu dat is opgelost, kan iemand me nu eens vertellen waarom die moorden van vorige week niet zijn opgelost?
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_31269449
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 21:51 schreef niksan het volgende:
En nu dat is opgelost, kan iemand me nu eens vertellen waarom die moorden van vorige week niet zijn opgelost?
omdat het geen goden zijn, en dus niet altijd alles kunnen oplossen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_31270571
Nieuwe aflevering was wel weer erg okay.

Aparte zaak, maar verder weinig spectaculairs.
pi_31276131
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 21:43 schreef DJ_Jazzy_Jeff het volgende:

[..]

Hodges: How old were you when you first got drunk?
Nick: I dont know 16... 17...
Hodges: Well two generations, that makes sense.
Nick:...So... you're telling me that two generations from now... 4 year olds are just gunna get trashed!?
Hodges: Pre-school graduation parties are going to be off the hook.
Mijn dank is groot
pi_31304538
Heeft iemand gisteren CSI gekeken? Ik zat in de bioscoop.. helemaal vergeten dat het op tv was.
pi_31308546
Ja, maar ik onthoud nooit de details Zo verslaafd ben ik nou ook weer niet

Een of andere gluurder viel een buurt lastig, en ging steeds verder, inbreken, aanranden, verkrachting, en gelukkig konden ze zijn laatste slachtoffer net op tijd redden En Sara heropende een oude zaak van haar vriendin die neer geschoten was samen met haar man, waarvan uiteindelijk bleek dat die vriendin het zelf gedaan had. Korte samenvatting en niet echt duidelijk denk ik
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_31315906
deze aflevering van gister aaf al te vaak gezien! heb toevallig eens zitten kijken. Ik snap niet dat je zo dood word gegooid met herhalingen! als ze nou geen nieuwe afleveringen meer hebben...
pi_31318990
Ik heb deze afleveringen nog niet gezien omdat ik het pas een jaartje volg of zo Dus ik ben blij dat ze herhalen
And you know I might
pi_31341834
quote:
Brass in Hollywood maandag 10-10, 21:30 uur
Brass gaat naar Hollywood om de vermiste vriendin van zijn dochter Ellie te zoeken. Ondertussen probeert hij met Ellie een band op te bouwen.

Ik vind het altijd leuk als het persoonlijk word, iets meer over de personages te weten komen Ik ben benieuwd, het voorfilmpje zag er leuk uit.
And you know I might
  Moderator maandag 10 oktober 2005 @ 21:46:14 #63
42184 crew  DaMart
pi_31343441
Is dit soms een voorproefje voor een toekomstig CSI: LA of zo, met de LA agenten
pi_31344998
Ik vond dit een super sterke aflevering, erg leuk om Brass zo te zien en de verhaallijnen van CSI lijken ook wel steeds beter te worden. Heb nu al zin in dat gekkenhuis Altijd spannend.

Ik miste de andere CSI'ers wel
And you know I might
pi_31348940
Maarhu hoe werkt die preview in ede nou?
ging allemaal zo snel..
pi_31351671
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 21:46 schreef DaMart het volgende:
Is dit soms een voorproefje voor een toekomstig CSI: LA of zo, met de LA agenten
haha dat zou je haast wel denken. maar volgens mij zijn er geen plannen voor een nieuwe csi serie
pi_31352232
Goede aflevering! Die van volgende week wordt ook spannend volgens mij....

Wat is dat trouwens tussendoor bij de reclames over eind oktober een of andere lange aflevering??
pi_31352511
Gisteren was inderdaad erg goed met Brass, eens iets heel anders!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_31355216
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 08:36 schreef Koningin het volgende:
Goede aflevering! Die van volgende week wordt ook spannend volgens mij....

Wat is dat trouwens tussendoor bij de reclames over eind oktober een of andere lange aflevering??
Volgende week gaat zeker spannend worden! Ik kijk er nu al naar uit

Om antwoord te geven op je vraag.. een komende aflevering is geregisseerd door Quentin Tarantino. Schijnt een zeer speciale te zijn en je kunt met een prijsvraag de Nederlandse premiere van deze aflevering winnen. Dan mag je dus naar een bioscoop ofzo? Om de aflevering te kijken en wellicht is QT ook aanwezig, geen idee, maar je weet maar nooit.

Het is helaas op een donderdag en ik moet de ochtend daarop weer vroeg op..

Anyway, ik kan niet wachten op die season finale!
pi_31355245
Oh, en nog iets. CSI en ER wisselen echt acteurs uit =D Die technische recherche in de aflevering van gisteren is een tijd de rivaal geweest van John Carter in ER. Dale Edson heette die toen volgens mij.
pi_31362369
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 11:20 schreef Laniboekje het volgende:
Oh, en nog iets. CSI en ER wisselen echt acteurs uit =D Die technische recherche in de aflevering van gisteren is een tijd de rivaal geweest van John Carter in ER. Dale Edson heette die toen volgens mij.
Ja, idd. Jorja Fox en Marg Helgenberger heb ik ook al langs zien komen in ER (de herhalingen)
pi_31429556
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 11:20 schreef Laniboekje het volgende:
wat d8 je van de gastrollen van csi, csi: miami en csi: ny daar weleens op gelet ?
pi_31437686
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 07:00 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

wat d8 je van de gastrollen van csi, csi: miami en csi: ny daar weleens op gelet ?
Niet echt opgelet. Wie dan?! Ook uit ER?
pi_31439468
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 07:00 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

Ik kijk eigenlijk alleen CSI, maar daar komen er al ontzettend veel. Kan me voorstellen dat CSI: Miami en CSI: NY ook veel uitwisselen onder allerhande tv-series
pi_31472194
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 16:10 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Ik kijk eigenlijk alleen CSI, maar daar komen er al ontzettend veel. Kan me voorstellen dat CSI: Miami en CSI: NY ook veel uitwisselen onder allerhande tv-series
In de andere series van jerry bruckheimer of hoe je zijn achternaam mag spellen zie je ook diezelfde gastrollen weer terug. wel grappig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')