haha ik snap helemaal wat je bedoeltquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:24 schreef rena het volgende:
Nee, ik zit er met school, dus geen kans om tv te kijkenIk zal mijn tv verslaving even in de hand moeten houden die dagen, word nog moeilijk
![]()
Kan niet wachten!!quote:Op donderdag 3 november 2005 18:58 schreef BlueCurl het volgende:
maandag al eerste deel van seizoens afsluiter![]()
hebben we der al zin in?
Ohh dat is mega handig! CSI DMquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:16 schreef BlueCurl het volgende:
voor je spel: er zijn diverse patches te vinden op het net om je spel niet vast te laten lopen! welk spel ben je aan het spelen? CSI, CSI DM of CSI: Miami?
Dan bezoek je dit topic tot dinsdag toch gewoon nietquote:Op zondag 6 november 2005 17:31 schreef Dafje33 het volgende:
Nou weet ik al dat ik morgenavond niet thuis ben, en dus de video moet klaarzetten. AUB nog niet alles bespreken Dinsdag!
(en dan maar duimen dat de video het wel goed opneemt!!!)
quote:Op zondag 6 november 2005 17:33 schreef niksan het volgende:
[..]
Dan bezoek je dit topic tot dinsdag toch gewoon niet
Niet gehoord van ff niet t topic bezoeken?quote:
Heb je daar niet een paar caps van??quote:Op maandag 7 november 2005 10:17 schreef BlueCurl het volgende:
Dafje33... ik zal iig wel ff spoiler tags gebruiken![]()
maar indd vandaag komt het eerste deel van de season finale. die geregiseerd is door Quentintje. En ook ik zal kijkenook al heb ik hem al gezien
zo'n alevering mag vaker bekeken worden
Quentin Tarantino
![]()
ik heb de aflevering hier niet.quote:Op maandag 7 november 2005 10:22 schreef Koningin het volgende:
[..]
Heb je daar niet een paar caps van??![]()
Gewoon voor de fun.
quote:Op maandag 7 november 2005 10:27 schreef Burbo het volgende:
Is het te herkennen dat ie door Tarantino is geregisseerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |