wat voor modem is het ?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kan er voorlopig niet mee online.Modem is niet compatible (Apple zei van wel, Tiscali zegt van niet). Nieuw modem besteld.
Ik wacht wel op dat nieuwe modem. Ik weet toch al die instellingen niet enzo.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:53 schreef het_fokschaap het volgende:
probeer dit eens
http://www.macosx.com/con(...)-800-Adsl-Modem.html
Die hebben helemaal geen draadloos netwerk, dat verzinnen ze hier maar.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:54 schreef Chatman het volgende:
heb je al geprobeerd in te loggen op het draadloze netwerk van de buren?
Waarom niet meteen een router? Dan kun je beide compu's aansluiten, en hoef je alleen het ethernet-deel te installeren.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kan er voorlopig niet mee online.Modem is niet compatible (Apple zei van wel, Tiscali zegt van niet). Nieuw modem besteld.
Ow, nou ja, weetikveel. Tiscali stuurt een nieuw modem.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:59 schreef Alicey het volgende:
Waarom niet meteen een router? Dan kun je beide compu's aansluiten, en hoef je alleen het ethernet-deel te installeren.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wacht wel op dat nieuwe modem. Ik weet toch al die instellingen niet enzo.
Oh, als het niets kost gewoon aanpakken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ow, nou ja, weetikveel. Tiscali stuurt een nieuw modem.
ander DVDtje proberen, misschien is ie viesquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hm okee. Heb er net een DVD'tje in gestopt. Begint met spelen, stopt dan ineens en zegt bij 'eject' dat er geen disc beschikbaar is.
Het kost 30 euro.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:02 schreef Alicey het volgende:
Oh, als het niets kost gewoon aanpakken.
Hij heeft 'm al weer uitgespuugd. Nog een poging.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:06 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ander DVDtje proberen, misschien is ie vies
omdat zij zeggen dat er geen driver bestaat, die dus wel blijkt te bestaan, moet jij 30 euro betalenquote:
Is het een router? Als het geld kost, zou ik eerst even goed nakijken wat het is.. Anders beter elders een router halen..quote:
Maar hoe moet ik dan die driver op die Mac krijgen als ik met die Mac niet online kan? Dan moet ik eerst CD-roms halen om het op te zetten.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:02 schreef het_fokschaap het volgende:
dan bel je toch met Tiscali. Het is al idioot dat zijn niet weten dat deze driver bestaat
Het is gewoon een modernere modem.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:08 schreef Alicey het volgende:
Is het een router? Als het geld kost, zou ik eerst even goed nakijken wat het is.. Anders beter elders een router halen..
Je wordt dus gewoon een poot uitgedraaid.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is gewoon een modernere modem.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar hoe moet ik dan die driver op die Mac krijgen als ik met die Mac niet online kan? Dan moet ik eerst CD-roms halen om het op te zetten.
Ik vind het wel goed zo.
Je hebt wel al de handleiding gelezen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Andere DVD stopt ook binnen tien seconden met spelen. Maar eventjes met Apple bellen.
Ik heb het serieus wel eens gehad dat ik een heel stuk software opnieuw heb geinstalleerd, en pas toen ik het weigerende apparaat wilde open maken er achter kwam dat de stekker er niet in zat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |