gelukkig is liefde blindquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn Mac komt vrijdag pas.![]()
![]()
Adreswijziging was door Amerikaanse medewerker van Apple doorgegeven aan TNT Scandinavië, want Nederland ligt immers in Scandinavië.![]()
Morgen en overmorgen ben ik niet thuis, dus het staat nu voor vrijdag.
moet je even bellen dat ze hem bij mij afleveren...dan doe ik dat wel dit weekendquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jamaar ik ben het weekend weg dus dan kan ik niet de liefde bedrijven met mijn nieuwe Mac.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:12 schreef het_fokschaap het volgende:
moet je even bellen dat ze hem bij mij afleveren...dan doe ik dat wel dit weekend
Yepquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik snap het al, het gaat over je internet verbinding.
DSL-modem = ADSL-modem?
je hebt toch geen wireless network ?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hij vraagt nu (in het registratieproces):
Select the wireless network you want to join:
101
w1r3l3ss
Other Network
Help.
De buren kennelijk wel.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
je hebt toch geen wireless network ?
Dat is met de gemiddelde buur geen vraag hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:40 schreef het_fokschaap het volgende:
mja, dan is het geen kwestie van "want to join", maar "can you join"
Zeker in Friesland niet.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:44 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Dat is met de gemiddelde buur geen vraag hoor.
Lupa is denk ik de modem aan het installeren.quote:En Lupa, veel plezier met je eerste uurtjes op de Mac? \o/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |