Moet de concurrentie uit die tijd eens ernaast houden.quote:Op zondag 25 september 2005 22:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Apples zijn niet altijd mooi geweest.
Dit was destijds een spectaculaire computer, net als de prijs +/- 10.000 guldens.quote:Op zondag 25 september 2005 22:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Apples zijn niet altijd mooi geweest.
quote:Op zondag 25 september 2005 22:51 schreef Godslasteraar het volgende:
Dit was destijds een spectaculaire computer, net als de prijs +/- 10.000 guldens.
Nee nee, géén classic, dé Macintosh uit '84, en daarna de Macintosh plus.quote:Op zondag 25 september 2005 23:01 schreef mistermaniac het volgende:
Gewoonweg super. Heb ook nog een Classic gehad.
Ik houd mijn PC gewoon, dus ik heb altijd een reserve-apparaat.quote:Op maandag 26 september 2005 01:05 schreef Neverstop het volgende:
maar als je scherm nu stuk gaat ben je je pc kwijt en als je pc vervelend doet ben je je scherm kwijt. Beetje onhandig.
Geldt allemaal niet voor mij. Het ding is puur voor persoonlijk gebruik en alle programma's die ik erop wil draaien, die kan ik erop draaien.quote:Daarbij blijf ik vinden dat een Mac "leuk is om te hebben" en als je productief bezig wilt zijn, vooral in een omgeving waar je werk verricht dat door meerdere mensen gebruikt moet worden, je beter een Windows pc kan hebben. Gezien het feit dat niet alle programma's voor Windows voor OSX te krijgen zijn en andersom.
Je kunt een hele reeks dingen van de iMac G5 zelf vervangen. Weet niet zeker of het scherm daar ook bij hoort, maar het zou me niet zo veel verbazen.quote:Op maandag 26 september 2005 01:05 schreef Neverstop het volgende:
maar als je scherm nu stuk gaat ben je je pc kwijt en als je pc vervelend doet ben je je scherm kwijt. Beetje onhandig.
Zelfde geld voor een laptop, en hoe vaak gaan die schermen precies stuk ?quote:Op maandag 26 september 2005 01:05 schreef Neverstop het volgende:
Zorg je dan wel dat je d'r machtigt om te tekenen? Ik moest namelijk persoonlijk tekenen, er werd zelfs om legitimatie gevraagd (hij werd op mijn werk afgeleverd btw)quote:Op maandag 26 september 2005 16:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ze zijn vandaag aan de deur geweest met mijn iMac en ik was er niet.Ik was net even een paar uurtjes weg.
Heb Apple maar gebeld dat ze hem morgen bij een vriendin verderop in de straat moeten afleveren, want ik moet gewoon werken. Wel stom dat TNT alleen maar tussen 9 en 5 bezorgt. Ze verwachten toch zeker niet dat je de hele dag thuis gaat zitten wachten tot je pakje komt (al zou ik daar toe in staat zijn nu, maar ja, ik moet werken...)?
![]()
Moet ik dan zelf een documentje maken waarin ik haar machtig ofzo?quote:Op maandag 26 september 2005 18:08 schreef rucksichlos het volgende:
Zorg je dan wel dat je d'r machtigt om te tekenen? Ik moest namelijk persoonlijk tekenen, er werd zelfs om legitimatie gevraagd (hij werd op mijn werk afgelevers btw)
bezorgingsbedrijven gaan er in veel gevallen nog vanuit dat er iemand thuis is. er wordt weinig rekening gehouden met alleenstaanden...quote:Op maandag 26 september 2005 16:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ze zijn vandaag aan de deur geweest met mijn iMac en ik was er niet.Ik was net even een paar uurtjes weg.
Heb Apple maar gebeld dat ze hem morgen bij een vriendin verderop in de straat moeten afleveren, want ik moet gewoon werken. Wel stom dat TNT alleen maar tussen 9 en 5 bezorgt. Ze verwachten toch zeker niet dat je de hele dag thuis gaat zitten wachten tot je pakje komt (al zou ik daar toe in staat zijn nu, maar ja, ik moet werken...)?
![]()
Tja, TNT, 't is inderdaad vrij idioot georganiseerd. M'n arme burenquote:Op maandag 26 september 2005 20:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doen ze geloof ik niet van TNT. Ze brengen hem morgen bij een vriendin hier in de straat en die heb ik een machtiging plus kopie van mijn paspoort gegeven. Als dat niet voldoende is, dan komen ze nog maar een keertje.
Meestal worden pakketjes bij mij door het kattenluikje geflikkerd. Had ik toch een Mac Mini moeten bestellen.quote:Op maandag 26 september 2005 20:13 schreef Godslasteraar het volgende:
Tja, TNT, 't is inderdaad vrij idioot georganiseerd. M'n arme buren
Is die vriendin te vertrouwen?![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 20:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Meestal worden pakketjes bij mij door het kattenluikje geflikkerd. Had ik toch een Mac Mini moeten bestellen.
Dat zal snel blijken, al zal een roodgloeiende Lupa die haar Appeltje komt redden ook bijdragen aan die vertrouwensbandquote:Die vriendin is te vertrouwen.
gelukkig is liefde blindquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn Mac komt vrijdag pas.![]()
![]()
Adreswijziging was door Amerikaanse medewerker van Apple doorgegeven aan TNT Scandinavië, want Nederland ligt immers in Scandinavië.![]()
Morgen en overmorgen ben ik niet thuis, dus het staat nu voor vrijdag.
moet je even bellen dat ze hem bij mij afleveren...dan doe ik dat wel dit weekendquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jamaar ik ben het weekend weg dus dan kan ik niet de liefde bedrijven met mijn nieuwe Mac.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:12 schreef het_fokschaap het volgende:
moet je even bellen dat ze hem bij mij afleveren...dan doe ik dat wel dit weekend
Yepquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik snap het al, het gaat over je internet verbinding.
DSL-modem = ADSL-modem?
je hebt toch geen wireless network ?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hij vraagt nu (in het registratieproces):
Select the wireless network you want to join:
101
w1r3l3ss
Other Network
Help.
De buren kennelijk wel.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
je hebt toch geen wireless network ?
Dat is met de gemiddelde buur geen vraag hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:40 schreef het_fokschaap het volgende:
mja, dan is het geen kwestie van "want to join", maar "can you join"
Zeker in Friesland niet.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:44 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Dat is met de gemiddelde buur geen vraag hoor.
Lupa is denk ik de modem aan het installeren.quote:En Lupa, veel plezier met je eerste uurtjes op de Mac? \o/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |