Vast wel, maar om daar *elke* gelegenheid voor aan te grijpen gaat mij een beetje te ver.quote:Op zondag 25 september 2005 17:03 schreef Anthraxx het volgende:
Dat was nogal overbodig eigenlijk. Want het klopt wel wat er gezegd wordt.
Ik geilen op windowsquote:Op zondag 25 september 2005 16:57 schreef Slarioux het volgende:
Omdat Aaargh! alleen maar op Windows kan geilen in een Mac topic
Mên, sarcasme is zo moeilijk.quote:Op zondag 25 september 2005 17:05 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ik geilen op windowsIk heb al 6 jaar geen windows gedraait op alle computer die mijn eigendom zijn/waren.
Sarcasme is heel makkelijk. Een duidelijke post schrijven lijkt moeilijker te zijn voor bepaalde mensen.quote:
Misschien wordt het wel weer eens tijd voor een flinke Apple vs Microsoft rel.quote:Op zondag 25 september 2005 17:10 schreef Tijn het volgende:
Het topic wordt zo meer verneukt dan met die paar posts die nu verwijderd zijn.
Over een half jaar reageer jij ook zo op ieder Windows topic.quote:Op zondag 25 september 2005 17:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Liev zijn.En niet mijn topic verbaggeren.
Misschien wel. Maar MS vond ik eigenlijk altijd al best wel kut.quote:Op zondag 25 september 2005 17:13 schreef Anthraxx het volgende:
Over een half jaar reageer jij ook zo op ieder Windows topic.
Ik ben nog nooit tegen iets aangelopen wat ik niet op m'n Mac kon doen en wel op m'n Windows PC.quote:Op zondag 25 september 2005 17:28 schreef SlimShady het volgende:
Daarom hoop ik echt dat er genoeg alternatieven zijn voor de vele gratis Windows software.
je registry edittenquote:Op zondag 25 september 2005 17:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit tegen iets aangelopen wat ik niet op m'n Mac kon doen en wel op m'n Windows PC.
OK. Dan heb ik wat vragen.quote:Op zondag 25 september 2005 17:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit tegen iets aangelopen wat ik niet op m'n Mac kon doen en wel op m'n Windows PC.
Nee.quote:Op zondag 25 september 2005 17:36 schreef SlimShady het volgende:
[..]
OK. Dan heb ik wat vragen.
Bestaat er Visual Studio voor Mac?
Apple's eigen programmeeromgeving XCode is gratis en kan ook C++ compilen. Maar je werkt op een Unix, dus je kunt ook gewoon GCC gebruiken vanuit de terminal. Tis maar net wat je wil.quote:Zijn er freeware C++ compilers beschikbaar? Zoals Dev C++ voor Windows?
Software loopt ook gewoon vast in Mac OS X hoor.quote:Op zondag 25 september 2005 17:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch best wel fijn, om nooit meer 'fatale uitzonderingen' te hebben.
Veel minder, naar ik heb begrepen. En niet zomaar zonder aanwijsbare reden.quote:Op zondag 25 september 2005 17:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Software loopt ook gewoon vast in Mac OS X hoor.
Dat valt echt nogal mee. Dit schermpje zie ik toch best nog eens af en toe:quote:Op zondag 25 september 2005 17:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Veel minder, naar ik heb begrepen. En niet zomaar zonder aanwijsbare reden.
nog minder? Windows hier loopt bij mij echt nooit vast.quote:Op zondag 25 september 2005 17:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Veel minder, naar ik heb begrepen. En niet zomaar zonder aanwijsbare reden.
dan doe ik mijn Windows PC nog niet weg.quote:Op zondag 25 september 2005 17:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat valt echt nogal mee. Dit schermpje zie ik toch best nog eens af en toe:
[afbeelding]
En niet alleen met Word.
Xcode gebruikt sowieso toch gewoon GCC. Het is alleen wat je zelf prefereert (een IDE of gewoon hardcore VIM).quote:Op zondag 25 september 2005 17:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Apple's eigen programmeeromgeving XCode is gratis en kan ook C++ compilen. Maar je werkt op een Unix, dus je kunt ook gewoon GCC gebruiken vanuit de terminal. Tis maar net wat je wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |