idemquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:46 schreef Tijn het volgende:
Ik was op tijd naar bed gegaan. Echt, ik lag er al in. Maar ik kon niet slapen. Dus nu zit ik hier weer.
Behalve de volgende ochtend.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Die dagen, dat je van kwart voor tien tot kwart over twee aan het bier bent, die zijn fijn. Vooral als je eerst een paar uur getapt hebt en gratis kan drinken, en daarna mensen hebt die rondjes geven, en dat je, als je weggaat., nog steeds 15-20 mensen achterlaat. Fijne dagen zijn dat altijd.
Nou, het fijne van tappen is dat je ook heel makkelijk tussendoor glazen water kan drinken, dus ik heb iig 4 glazen water op. Zodirect nog even wat water voor het in bed duiken en dan moet het wel meevallen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
Behalve de volgende ochtend.
Althans, alcohol uitspreiden over de dag heeft bij mij altijd nare gevolgen.
Als de oppervlakte de lading maar dekt maakt het niet uit, mensen gaan toch wel op de grond zitten.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 02:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
En daarnaast heb ik veel te veel mensen uitgenodigd voor m'n verjaardagsfeestje, dus wordt het vast een enorme tyfuszooi (ik heb 1 bank en 1 stoel en er komt een man of 15 als het goed is. Maar ja).
Grappig is, dat terwijl ik dat soort onzin schrijf, ik zelf al besef dat ik echt veel te arrogant en dwingend ben in mijn smaak.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:52 schreef Tijn het volgende:
Mijn God Lamon. Eerst moesten we films van je zien, maar nu moeten we zelfs op commando spullen gaan kopen?
Extreem
En dan meteen een cd van de Cardigans.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:52 schreef Tijn het volgende:
Mijn God Lamon. Eerst moesten we films van je zien, maar nu moeten we zelfs op commando spullen gaan kopen?
Extreem
Die zou ik nog niet eens steunen door ze te downloaden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:53 schreef Seborik het volgende:
En dan meteen een cd van de Cardigans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |