Ik had vandaag 3 harpen en 5 oenen aan de haak geslagen.quote:Op zondag 25 september 2005 02:35 schreef broer het volgende:
Hoeveel harpoenen heb je gevangen?
De eet-, muziek- en liefde- link zie ik wel gebeuren.quote:Op zondag 25 september 2005 02:38 schreef Christine het volgende:
je doet het toch wel met passie he?
nouja, "seks" en "harpoen" kan ik me op zich wel wat bij voorstellen hoorquote:Op zondag 25 september 2005 02:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
De eet-, muziek- en liefde- link zie ik wel gebeuren.
Ik maak me zorgen over hoe je dit aan seks gaat koppelen.
Groeten terug aan de Beep!quote:Op zondag 25 september 2005 02:44 schreef MissHobje het volgende:
Ejj jullie![]()
Oja.. Cora de groetjes van Defje
Ben net thuus weer
quote:Op zondag 25 september 2005 02:41 schreef Cora het volgende:
Ik had vandaag 3 harpen en 5 oenen aan de haak geslagen.
Best een goed resultaat al zeg ik het zelf.
Jamaar dit is semi. Of bedoel je dat ook? Bikkelen is altijd na 3 dacht ikquote:Op zondag 25 september 2005 02:46 schreef qu63 het volgende:
Bikkelen was op vrijdag en zaterdag toch na 3en?
of zit ik er nu weer naast
Bikkelen was onderhevig aan de tands des tijds. Van semi-bikkelen ben ik eerlijk gezegd de oorspronkelijke tijden vergeten.quote:Op zondag 25 september 2005 02:46 schreef qu63 het volgende:
Zie titelquote:Op zondag 25 september 2005 02:46 schreef qu63 het volgende:
Ow.quote:Op zondag 25 september 2005 02:46 schreef broer het volgende:
Die harpen moet je houden. Muzikale bevrediging is een groot goed.
De oenen moet je teruggooien. Het liefst aan de verkeerde kant van de boot. Daar snappen ze niks van.
Dat is erg sympathiek van je. Balkenende heeft gelijk: mantelzorg is een mooi iets.quote:Op zondag 25 september 2005 02:49 schreef Cora het volgende:
Ik heb die 5 oenen naar huis gebracht
Och, kom. Je hebt er toch zeker vijf oenen het leven mee gered. Wees trots!quote:Ik ga nooit meer harpoenvissen.
quote:Op zondag 25 september 2005 02:50 schreef Lamon het volgende:
Als er trouwens mensen zijn, die zich een beetje hitsig voelen moeten ze het gewoon eerlijk zeggen, hoor.
*meld*quote:Op zondag 25 september 2005 02:50 schreef Lamon het volgende:
Als er trouwens mensen zijn, die zich een beetje hitsig voelen moeten ze het gewoon eerlijk zeggen, hoor.
waar kan ik me aanmelden ?quote:Op zondag 25 september 2005 02:50 schreef Lamon het volgende:
quote:Op zondag 25 september 2005 02:52 schreef broer het volgende:
Dat is erg sympathiek van je. Balkenende heeft gelijk: mantelzorg is een mooi iets.
Da's waar, ik denk dat ze het best naar hun zin hebben in de Efteling.quote:Och, kom. Je hebt er toch zeker vijf oenen het leven mee gered. Wees trots!
ben jij gemeen?quote:Op zondag 25 september 2005 02:58 schreef Lamon het volgende:
Nou, de gemene deler die hier iedereen bij elkaar brengt is ook weer vastgelegd.
Ik voel een essay aankomen.
Balkenendequote:Op zondag 25 september 2005 02:58 schreef Lamon het volgende:
Nou, de gemene deler die hier iedereen bij elkaar brengt is ook weer vastgelegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |