Die was al vroeg naar bed volgens mijquote:Op zondag 25 september 2005 01:54 schreef scanman01 het volgende:
Hebben we Ralph wel gezien vanavond?
eventjes in die blauwe draaistoelen met tanja,chantal,menno en ingrid.quote:Op zondag 25 september 2005 01:54 schreef scanman01 het volgende:
Hebben we Ralph wel gezien vanavond?
Zitten boordevol vitamientjes.quote:Op zondag 25 september 2005 01:55 schreef babette21 het volgende:
hey
misschien een hele rare vraag, maar waarom hebben ze nou eigenlijk uien gekregen?!![]()
Trustequote:Op zondag 25 september 2005 01:56 schreef bemeall het volgende:
* bemeall kan dus rustig gaan slapen
Tot morgen dus maar weer
Als die wat voorzichtiger gaat doen, dan kan die dr nog makkelijk 8 roken hoorquote:Op zondag 25 september 2005 01:56 schreef Gert het volgende:
Roel moet gewoon NU kappen met die peuken. Het wordt veel te link.
Maar ja, dat is niet des Roels. Die gaat to the max.
Ik ben ook bang dat hij te snel wil cashenquote:Op zondag 25 september 2005 01:57 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Als die wat voorzichtiger gaat doen, dan kan die dr nog makkelijk 8 roken hoor
Vind ik ook ietwat vaag, pindakaas kan ik me voorstellen (calve).quote:Op zondag 25 september 2005 01:55 schreef babette21 het volgende:
hey
misschien een hele rare vraag, maar waarom hebben ze nou eigenlijk uien gekregen?!![]()
ah zal dat het zijnquote:Op zondag 25 september 2005 01:56 schreef socko het volgende:
Zitten boordevol vitamientjes.
Idd gewoon doen zoals afgelopen nacht, werkt het beste volgens mij.quote:Op zondag 25 september 2005 01:57 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Als die wat voorzichtiger gaat doen, dan kan die dr nog makkelijk 8 roken hoor
Volgens mij heeft Roel zoiets van "laat ik t maar gehad hebben", daarom rookte die dr denk ook 3 in de tuin vanochtend vroegquote:Op zondag 25 september 2005 01:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat hij te snel wil cashen
Hoezo? Er kan eigenlijk niets misgaan. Tijdens het roken houdt hij non stop in de gaten of er iemand in de kamer komt. Zodra hij iemand ziet drukt hij de peuk meteen uit. Is totaal geen risico volgens mij.quote:Op zondag 25 september 2005 01:56 schreef Gert het volgende:
Roel moet gewoon NU kappen met die peuken. Het wordt veel te link.
Maar ja, dat is niet des Roels. Die gaat to the max.
Laat dan Roel dr zo half naakt bij lopenquote:Op zondag 25 september 2005 01:59 schreef Sanne het volgende:
Waarom loopt Joost er toch altijd zo naakt bij?
Het is niet prettig om naar te kijken.
da's netjes uitgedrukt.....quote:Op zondag 25 september 2005 01:59 schreef Sanne het volgende:
Waarom loopt Joost er toch altijd zo naakt bij?
Het is niet prettig om naar te kijken.
Hij zei het snel te willen doen omdat hij bang was dat Tanja weer zou gaan roken en zo de opdracht verpest voordat hij op 10000 euro zit.quote:Op zondag 25 september 2005 01:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat hij te snel wil cashen
ik vind de combinatie uien ,pindakaas toch helemaal raar ,kan je toch niks van maken?quote:Op zondag 25 september 2005 01:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vind ik ook ietwat vaag, pindakaas kan ik me voorstellen (calve).
Misschien dat de uienmaffia erachter zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |