Prima wijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mij hoor je niet over Tanja. Maar ze woont dus in Beijum. En daar bedoel ik verder niks mee.
gewoon lekker doorgaan misschien hoord hij alles met één oorquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:35 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dat kan niet... want dan komt Rob erbij liggen...
Technisch gezien slaat hij dan zichzelf in elkaar...quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:35 schreef Pinball het volgende:
Joost: "Ik ben een man en ik vecht met m'n vuisten"
Er is wel altijd iemand die ervoor zorgt dat ik een waas voor mijn ogen krijg als die in beeld komt. Dan zal dat die Chantal wel zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lacht als geit. Roddelt. Oninteressant. Die Chantal.
Gangboord is Lewenborg.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Prima wijk![]()
Heb ik de laatste jaren ook gewoond. Gangboord
Genoeg provinciepraat nu!!quote:
Zo eerlijk is menno nouquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:40 schreef riri het volgende:
En Menno zei vanmiddag tegen Dido dat hij niet zoende met Ingrid????
Nou ja.....
Ga toch naar bed.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Genoeg provinciepraat nu!!
Het is dat mijn moeder van origine uit groningen kwam anders had ik allang een weekban voor jullie aangevraagd.![]()
En on topic..............?![]()
Dat mag nog niet, alhoewel ik graag zou willen.quote:
Ga toch naar Groningenquote:
Dan sla je maar mooi die posts over, okay?quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat mag nog niet, alhoewel ik graag zou willen.
Maar straks ken ik het stadsplan van groningen uit mijn hoofd en dat wil ik net.
Ik heb geen idee wat ik daar zou moeten doen!![]()
Ingrid en Menno??quote:
Naar de 3 gezusters natuurlijk...quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat mag nog niet, alhoewel ik graag zou willen.
Maar straks ken ik het stadsplan van groningen uit mijn hoofd en dat wil ik niet.
Ik heb geen idee wat ik daar zou moeten doen!![]()
maar wel van een zeer kinderachtig nveau.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:31 schreef pinkplatinum het volgende:
Menno en Ingrid brengen altijd wel wat leven in het huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |