Ik vind ze 6 keer per week nuchter wel genoeg. Van mij mag er alsnog een krat drank en/of drugs in om ze even los te maken. Pindakaas en uien lopen niet weg denk ikquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:05 schreef Lienekien het volgende:
Wel een heel andere zaterdag dan vorige week. Nu is iedereen nog zo bloednuchter.
Oosterpark of Indische buurt. Woon er al 21 jaar niet meer maar kan me geen andere wijken voorstellen.quote:
Toch beter dan z'n beenverhalenquote:
Ik zie niet in waarom ze niet in bijv. Selwerd zou kunnen wonen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Oosterpark of Indische buurt. Woon er al 21 jaar niet meer maar kan me geen andere wijken voorstellen.
Ik vindt lieske echt een lief meisje.. maar naar dr luister is zo moeilijk.. ze praat heel onsamenhangend en langdradig..quote:
Nee, dat is Ralphquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:14 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ik vindt lieske echt een lief meisje.. maar naar dr luister is zo moeilijk.. ze praat heel onsamenhangend en langdradig..
Hoe is hij zijn been kwijt geraakt?quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Toch beter dan z'n beenverhalen
hahaha Ralph die versta ik sowieso nietquote:
Ralph praat langdradig maar zeker niet onsamenhangend.quote:
Nei, mar...... kijk.... dat is dus effuh.... weit juh.... ja nei, eg waar.... en dan moet je dus effuh.... ja....quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:15 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
hahaha Ralph die versta ik sowieso niet![]()
heeft moeite een verhaal to the point te vertellen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:14 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ik vindt lieske echt een lief meisje.. maar naar dr luister is zo moeilijk.. ze praat heel onsamenhangend en langdradig..
Het IQ van Rob zat in z'n been...quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
heeft moeite een verhaal to the point te vertellen.
We hebben niet allemaal het IQ van rob![]()
![]()
Rob heeft natuurlijk veel meer ervaring. Hij heeft zijn verhalen 23 jaar langer kunnen oefenen dan Lieske.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
heeft moeite een verhaal to the point te vertellen.
We hebben niet allemaal het IQ van rob![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |