Ik vind ze 6 keer per week nuchter wel genoeg. Van mij mag er alsnog een krat drank en/of drugs in om ze even los te maken. Pindakaas en uien lopen niet weg denk ikquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:05 schreef Lienekien het volgende:
Wel een heel andere zaterdag dan vorige week. Nu is iedereen nog zo bloednuchter.
Oosterpark of Indische buurt. Woon er al 21 jaar niet meer maar kan me geen andere wijken voorstellen.quote:
Toch beter dan z'n beenverhalenquote:
Ik zie niet in waarom ze niet in bijv. Selwerd zou kunnen wonen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Oosterpark of Indische buurt. Woon er al 21 jaar niet meer maar kan me geen andere wijken voorstellen.
Ik vindt lieske echt een lief meisje.. maar naar dr luister is zo moeilijk.. ze praat heel onsamenhangend en langdradig..quote:
Nee, dat is Ralphquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:14 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ik vindt lieske echt een lief meisje.. maar naar dr luister is zo moeilijk.. ze praat heel onsamenhangend en langdradig..
Hoe is hij zijn been kwijt geraakt?quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Toch beter dan z'n beenverhalen
hahaha Ralph die versta ik sowieso nietquote:
Ralph praat langdradig maar zeker niet onsamenhangend.quote:
Nei, mar...... kijk.... dat is dus effuh.... weit juh.... ja nei, eg waar.... en dan moet je dus effuh.... ja....quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:15 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
hahaha Ralph die versta ik sowieso niet![]()
heeft moeite een verhaal to the point te vertellen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:14 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ik vindt lieske echt een lief meisje.. maar naar dr luister is zo moeilijk.. ze praat heel onsamenhangend en langdradig..
Het IQ van Rob zat in z'n been...quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
heeft moeite een verhaal to the point te vertellen.
We hebben niet allemaal het IQ van rob![]()
![]()
Rob heeft natuurlijk veel meer ervaring. Hij heeft zijn verhalen 23 jaar langer kunnen oefenen dan Lieske.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
heeft moeite een verhaal to the point te vertellen.
We hebben niet allemaal het IQ van rob![]()
![]()
hahahaha echt goed nagedaanquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:16 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nei, mar...... kijk.... dat is dus effuh.... weit juh.... ja nei, eg waar.... en dan moet je dus effuh.... ja....
regie heeft koffiepauzequote:Op zaterdag 24 september 2005 23:17 schreef Flakkie01 het volgende:
4 x streams op bad
Nee, daar zat zijn voetbalcarriere.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:17 schreef ScienceFriction het volgende:
Het IQ van Rob zat in z'n been...
zal best jaquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:17 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Het IQ van Rob zat in z'n been...
Ralph moet je volgieten met drank...dan is-ie best wel lachen hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie in Ralph geen toegevoegde waarde in het huis en ik verwacht ook geen leuke tv met hem op korte-, danwel lange termijn. Kijk, Lieske is een stoorzender voor de vrouwen. Dát is leuk!
Omdat ik dit basseer op 21 jaar geleden, toen ik nog in Groningen woonde. En de genoemde 2 wijken het Tanja en allochtonen-niveau hebben. Ik ga ook alleen maar af wat ik weet en wat ik hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom ze niet in bijv. Selwerd zou kunnen wonen.
Nou dan kan hij beter nog even verder gaan oefenenquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Rob heeft natuurlijk veel meer ervaring. Hij heeft zijn verhalen 23 jaar langer kunnen oefenen dan Lieske.
Zo denk ik er ook over, lieske gaat een leuke, lieve stoorzender worden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie in Ralph geen toegevoegde waarde in het huis en ik verwacht ook geen leuke tv met hem op korte-, danwel lange termijn. Kijk, Lieske is een stoorzender voor de vrouwen. Dát is leuk!
Zit Ralph ook in de jacuzzi dan? Was me nog niet opgevallenquote:
Ik woon er de laatste 18 jaar. Dus mijn kennis is wat actueler. En allochtonen wonen overal in de stad.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Omdat ik dit basseer op 21 jaar geleden, toen ik nog in Groningen woonde. En de genoemde 2 wijken het Tanja en allochtonen-niveau hebben. Ik ga ook alleen maar af wat ik weet en wat ik hoor.
En Tanja profileerd zich als Oosterparker. (Ja, die wijk van SBS6 bij probleemwijken)
Dus denk eerder dat ze van de Indische buurt is. Daar zaten 21 jaar geleden al allochtonen, nog vóór het woord "allochtoon" bestond.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:23 schreef pinkplatinum het volgende:
we hebben een gevecht gemist tussen ingrid en menno.. vraag me af hoe het kwam dat hij zn broek uit had
Is er nog een slechtere wijk die in aanmerking komt dan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:22 schreef Lienekien het volgende:
Als je afgaat op de typering van Tanja zoals ze hier op het forum wordt neergezet, kan ik me voorstellen dat je haar als Oosterparker neerzet. Maar in hoeverre dat klopt...
Wie komt er na Lieske dan??quote:
Kunnen we d'r ook nog opzoeken ookquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:24 schreef Lienekien het volgende:
Hé, LekkerSimpel...
Ik weet weer waar Tanja woont... In Beijum. Schiet me ineens weer te binnen, dat ze het genoemd heeft.
en stopt de vinger in de mond...quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:24 schreef b0ng het volgende:
stream 2: menno vreet weer uit zn neus.
Je hoeft alleen het geschreeuw van Rosemary's Baby maar te volgen...quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:25 schreef bemeall het volgende:
[..]
Kunnen we d'r ook nog opzoeken ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |