the bitchclubquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:48 schreef b0ng het volgende:
[..]
naat loopt met de rest van de wijven mee.
Sjankwal die hoor ik liever dan lieskequote:Op zaterdag 24 september 2005 22:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Tanja slaapt niet alleen. Ze zit nu op de praatstoel(aanrecht)
Shit, Sjankwal komt erbij....
Definieer eerst 'hoogopgeleid'.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:51 schreef Taurus het volgende:
Topic was vol, vraag 't hier nog 'n keer: Wie in het huis zijn er hoogopgeleid?Iemand?
Heeft een rol gaat in Baantjequote:Op zaterdag 24 september 2005 22:51 schreef b0ng het volgende:
ingrid kent allemaal bekende mensen?
of fantaseert ze dit, omdat ze steeds aan haar duimpje zuigt?
als wat?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heeft een rol gaat in Baantje
Ok, dan schrap ik mijn hele vraag (voor ik 'n discussie aanmoet over wat ik onder hoogopgeleid versta) en formuleer ik 'm opnieuw:quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Definieer eerst 'hoogopgeleid'.
Nee hoor. Want ik heb op het werk ook mensen die verhalen vertellen waar echt niets boeiend aan is. Maar is ben na 15 jaar nog steeds niet zo dat ik ze dan de rug toedraai.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:46 schreef style het volgende:
[..]
Maar jij kan van stream wisselen als je het zat bent, dat kunnen ze in huis niet.
Ook jij zou na een week gillend gek worden van haar verhalen. Ook al zou je dat nu niet willen geloven.
Ik vind zelf atheneum/gymnasium hoogopgeleid.... vwo en hoger dus. Dat is volgens mij alleen Lieske.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:51 schreef Taurus het volgende:
Topic was vol, vraag 't hier nog 'n keer: Wie in het huis zijn er hoogopgeleid? Iemand?
Roel (nog niet afgestudeerd) en Linda (afgehaakt en toen HBO afgerond).quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:53 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ok, dan schrap ik mijn hele vraag (voor ik 'n discussie aanmoet over wat ik onder hoogopgeleid versta) en formuleer ik 'm opnieuw:
Wie heeft er binnen 't huis 'n universitaire studie genoten?![]()
Vergeet Roel niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind zelf atheneum/gymnasium hoogopgeleid.... vwo en hoger dus. Dat is volgens mij alleen Lieske.
Zowieso, ze praat nu toch lekker mee? Ik hoor zelden verhalen van haar want die kan ze nergens kwijt.. Maar haar reacties vind ik net zo interessant als van de rest. En vergeleken met de rest vind ik 't lang niet slecht, wat ze allemaal uitkraamt. Zo.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Want ik heb op het werk ook mensen die verhalen vertellen waar echt niets boeiend aan is. Maar is ben na 15 jaar nog steeds niet zo dat ik ze dan de rug toedraai.
Lieske heeft ook inderdaad verhalen waarop ik niet zitte wachten, maar dan luister je gewoon en vooral geen vragen stellen. Zoals gezegd ken ik figuren in dat huis waarbij echt ieder verhaal te idioot is om aan temoeten horen. Dan heb ik bij Lieske niet.
Iemand de rug toedraaien zou ik ooit nooit doen. Maar ik zou er wel echt doodmoe van worden om elke keer die verhalen van Lieske aan te moeten horen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Want ik heb op het werk ook mensen die verhalen vertellen waar echt niets boeiend aan is. Maar is ben na 15 jaar nog steeds niet zo dat ik ze dan de rug toedraai.
Lieske heeft ook inderdaad verhalen waarop ik niet zitte wachten, maar dan luister je gewoon en vooral geen vragen stellen. Zoals gezegd ken ik figuren in dat huis waarbij echt ieder verhaal te idioot is om aan temoeten horen. Dan heb ik bij Lieske niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |