quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:34 schreef ijsmeis het volgende:
Normaal zeg ik het nooit, maar deze keer waren het echte kut marokkanen!
Mijn vriend en ik gingen wat te eten halen.
En ineens komt er een auto aan met 3 marokkanen erin.
Ze hadden ergens anders al eten gehaald, maar ze moesten in de tent waar ik zat wat servetjes en plastic mesjes halen (dat vond ik al vaag, maar goed).
Op een gegeven moment zie ik 1 gast een dvd bovenop de auto leggen waar wij mee waren (en deze auto was van de pappie van het vriendje en is best veel waard, dus ik vond dat je dat niet moest doen, ook al zou het een krakbak van 200 euro zijn, dan nog niet) .
Dus ik loop erheen (ja ik ja, want een meisje doen ze niet zo gauw iets) en vraag of ze niet tegen de auto willen leunen en de dvd erop leggen.
Nou, nummer1 zegt sorry en haalt de dvd eraf. Ik loop weg en ze roepen me iets achterna wat ik niet kon verstaan.
Dan op een gegeven moment zie ik zo'n gast tegen de auto aanspugen, mijn vriend irriteert zich en loopt naar buiten en zegt dat ze normaal moeten doen.
Dan gaan ze met zijn drieen fijn om mijn vriend staan en de welbekende vraag "zoek jij probleem ofso?" .
Dan loop ik ook maar eens naar buiten en zeg dat zij niet normaal doen en dat zij de problemen zoeken, waarna ze dingen roepen als blonde kutsnol en dat ik terug moet gaan naar mijn eigen buurt.
Ik kon me nog inhouden om te zeggen "ga jij dan fijn even naar je eigen land?" .
We gaan weer naar binnen en krijgen onze friet mee. Ik loop weer naar de auto en nummertje1 begint me weer uit te schelden.
Ik pik het niet langer en zeg "houd je bek eens ofzo, kankerlijer"(normaal scheld ik niet, mijn excuses) waarna ik de deur dicht gooi.
Nummertje1 scheldt terug en zegt dat ik mijn raam open moet doen.
Maar ik doe mijn raam niet open, want ik stap weer eventjes uit en vertel hem dat ie op moet rotten!
Hij doet een stapje achteruit (vaag.. wel een grote mond.. maar verder)
Ik doe de deur weer dicht en hij gooit fijn zijn bakje met friet (die wel al leeg was) tegen de auto aan.
Mijn raam doe ik weer open en schreeuw nog even dat ie een kutmongool is.
Uiteindelijk thuis geen krassen op de auto, anders had ik echt wel de politie gebeld en was ik terug gegaan.
Maar sjee, wat een mensen!
Mja, ik kan niet zo goed tegen ruziequote:Op zaterdag 24 september 2005 21:39 schreef XiChico het volgende:
Die jongens heet mocro's, verder vervelend voor je. Maar er is niks gebeurd.
Een ritje maken met een hobbyauto is best leukquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:40 schreef DR878 het volgende:
Te kort lontje..![]()
Auto van zijn pappie![]()
Dat is niet vaag, dat is 95 van de honderd keer het geval met zulke paupers.quote:Hij doet een stapje achteruit (vaag.. wel een grote mond.. maar verder
Nou.. wel toevallig dat ie het richting de auto deed en daarvoor ook al zo vervelend bezig was.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:42 schreef Klemvast het volgende:
Tja, dat spugen heb ik altijd al vreemd gevonden. Volgens mij wordt dat bij hen niet echt als beledigend of vies gezien, ze doen het gewoon de hele tijd.
Maar ik kan er ook naast zitten.
ken ik nog een old school 'grap' overquote:
Natuurlijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:42 schreef tonks het volgende:
En als het gewoon blanken waren,, dan was het nog net zo erg?
Ja dat begrijp ik sowieso niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:44 schreef BabeWatcher het volgende:
Wie gaat er dan ook ongewapend eten halen?
Why?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:43 schreef RobbieRicardo het volgende:
heb ook een hekel aan die gasten maar als ik het zo lees ben je wel snel op je pik getrap.
Nou ja, "zo vervelend", ze leunden tegen je auto en legden er een dvd op. Grote misdaad tegen de menselijkheid natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou.. wel toevallig dat ie het richting de auto deed en daarvoor ook al zo vervelend bezig was.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:44 schreef BabeWatcher het volgende:
Wie gaat er dan ook ongewapend eten halen?
Nou weet je wat? De volgende keer als ik jou zie ga ik tegen jou aan leunen en leg ik een dvd bovenop je hoofd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:45 schreef Klemvast het volgende:
[..]
Nou ja, "zo vervelend", ze leunden tegen je auto en legden er een dvd op. Grote misdaad tegen de menselijkheid natuurlijk.
Het is maar een auto hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou weet je wat? De volgende keer als ik jou zie ga ik tegen jou aan leunen en leg ik een dvd bovenop je hoofd.
En als je er dan iets van zegt ga ik je ook uitschelden enzo.
En ik zou dus geen zin hebben in een kras, dus ik zeg er netjes wat van.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:47 schreef DR878 het volgende:
Zowel jij en die mocro's hadden een te kort lontje...nou en als die een dvd'tje op die auto legt...als de bak bekrast is...aanklage...of dan ruzie zoeken...maar ik zou gewoon dat dvdtje pakken en dan óf meenemen óf wegpleuren óf zelf achter het stuur kruipen, koppling indrukke , toeren naar 5000 rpm en die koppeling loslate....ook weg dvdtje.
Btw als ik vader was dan zou ik dus never ever mijn porsche of wat voor hobby auto dan ook aan mij zoon uitlenen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |