Is toch niet slim om geld te geven aan iemand die je niet goed kent.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat was voor zijn achterstand bij het ziekenfonds.
Oh, dus omdat ze het laat gebeuren is het haar eigen schuld.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:09 schreef pinkplatinum het volgende:
Is dr eigen schuld.. zulke jongens nemen alleen misbruik als je je laat gebruiken..
niet alle surinamers en antilianen zijn zo..
Ach je doet soms vreemde dingen als je verliefd bent.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is toch niet slim om geld te geven aan iemand die je niet goed kent.
Als ze iets slimmer was geweest, was het niet gebeurd..quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh, dus omdat ze het laat gebeuren is het haar eigen schuld.
Ben je zelf ook negert? Of zwanger van een?
Frituren!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:12 schreef kwakveense het volgende:
een krekel!
Zou ik ook doen, want als tanja gaat roken dan moet chantal stoppen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik als anti-Sjankwal moet toch wel zeggn dat ik het netjes vind, dat ze geen sigaret opsteekt voor de ogen van Tanja.
dat kloptquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ach je doet soms vreemde dingen als je verliefd bent.
Die zijn leipquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:15 schreef kwakveense het volgende:
het nieuwe zaterdagavond feetsje: zout water drinken en kotsen!
Hoe waren de spekjes?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:15 schreef kwakveense het volgende:
het nieuwe zaterdagavond feetsje: zout water drinken en kotsen!
Dat het niemand opvalt dat hij vandaag voor de tweede keer onder de douche staat.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:13 schreef kwakveense het volgende:
roel douchet zo lang, dat zijn wel twee peuken!
lekkeah!quote:
daar kwamen ook rvagen over, antwoord: ik wil zo bubbelen, en ja je gata wel schoon het bad in, het water is net verschoond!quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat het niemand opvalt dat hij vandaag voor de tweede keer onder de douche staat.![]()
![]()
Dat is al behoorlijk anders dan wat je net zei.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:13 schreef pinkplatinum het volgende:
Als ze iets slimmer was geweest, was het niet gebeurd..
Nou, fijn voor je dat jouw ouders niet zo kansarm zijn als Tanja en devadervanhetkindje dan.quote:ik ben zelf half surinaams en half nederlands..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |