zou kunnen weet het niet zat te wachten op topic en fok.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:03 schreef teamlead het volgende:
jij was net iets eerder geloof ik
irritant dat wachten iedere keer
Ze zijn weer hartstikke mooi.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:06 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
BB wint ie in iedergeval nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:07 schreef stil het volgende:
Rob:"Als ik iets doe, danben ik daar de beste in".![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:08 schreef scanman01 het volgende:
Over scheten.
Tanja: "Ik weet hoe die van Ralph ruikt. Gadverdamme... wat een beerput. Je staat als tweede op mijn nominatielijst. Ik vond het echt heel ranzig. Asociaal."
Ze walgt echt.
yepquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:09 schreef itsme het volgende:
is dit het commentaren op de streamverslagen topic?
Er zullen de komende dagen wel meer last van scheten krijgen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:08 schreef scanman01 het volgende:
Over scheten.
Tanja: "Ik weet hoe die van Ralph ruikt. Gadverdamme... wat een beerput. Je staat als tweede op mijn nominatielijst. Ik vond het echt heel ranzig. Asociaal."
Ze walgt echt.
zal één van de redenen zijn dat het nu een ex is...quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:10 schreef stil het volgende:
Rob verteld het hele leven van haar ex. Ben je ook mooi klaar mee als zijn ex zijn de![]()
Valt wel mee hoor. Ik ben van huize uit ook Groninger. (maar ben nu een Europeaan hoor, ben ingeburgerd) En dat is een droge humor, die helaas vaak verkeerd wordt begrepen. Dat van 2e staan op nominatielijst is juist dat ze bedoeld dat dat niet zo isquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:08 schreef scanman01 het volgende:
Over scheten.
Ze walgt echt.
ideetje van de mods geloof ik...Je went er wel aan hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:11 schreef itsme het volgende:
[..]
thanks maar waarom opeens een andere naam?
ben daar niet blij mee.
is onduidelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |