Het weekend is nooit zo belangrijk. Ze hebben dan 4 dagen om uit te kiezen voor een uitzending van 20 minuten. Er moet niet té veel gebeuren, anders komen ze in tijdnood.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:42 schreef Senna het volgende:
[..]
Ik heb ook wel het idee, want anders heeft Talpa niets om uit te zenden volgende week, alleen maar slapende mensen is niet boeiend
Een geinteresseerde vraag stellen lukt helaas nog net even niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja is niet alleen gestopt met roken, ze kan het ook opbrengen om naar Sjankwal te luisteren...![]()
Aan Chantal??? Die geeft er toch haar eigen draai aan. En dat weet Tanja gewoon, dus houdt ze zich wijselijk stil...quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een geinteresseerde vraag stellen lukt helaas nog net even niet.
Das toch niet naïef, gewoon weinig kennis of hoe zeg je dat.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ahhhhh, Tanja zag dat vlees over tijd is.
Maar als het ingevroren is dan kan je het alsnog klaarmaken..... Ze is en blijft naïef...
Het begint steeds duidelijke te worden dat er veel IKKIES in het huis zitten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is ook niet netjes inderdaad. Maar gelukkig ben je het ermee eens dat het walgelijk is.
Je zat trouwens goef fout hè, dat je ervan overtuigd was dat het eten voor allemaal was.
Dat klopt toch wel? Als ik iets koop wat nog een week houdbaar is, vries het in en ik haal het een maand later uit de vriezer is het toch gewoon goed.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ahhhhh, Tanja zag dat vlees over tijd is.
Maar als het ingevroren is dan kan je het alsnog klaarmaken..... Ze is en blijft naïef...
klopt dan kan je het gewoon etenquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat klopt toch wel? Als ik iets koop wat nog een week houdbaar is, vries het in en ik haal het een maand later uit de vriezer is het toch gewoon goed.
Zit ik nou Tanja te verdedigen?![]()
![]()
JA!quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat klopt toch wel? Als ik iets koop wat nog een week houdbaar is, vries het in en ik haal het een maand later uit de vriezer is het toch gewoon goed.
Zit ik nou Tanja te verdedigen?![]()
![]()
Scherp !!! hehehequote:Op zaterdag 24 september 2005 20:54 schreef golfer het volgende:
Muts tegen Chantal: "Als jij een kind krijgt, draai je 360 graden om"
Dus dan sta je weer op dezelfde plek.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[SC] BB deel 305 - SlowChat over BB en de streams staat klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |