Sinds Abrahamovic er zitquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:39 schreef F1Bas het volgende:
Zeg CMT, hoelang ben jij al voor Chelsea?
echt dramatischquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:39 schreef popolon het volgende:
Dat Arsenal kijk je tegenwoordig ook niet meer voor je lol naar.
Dramatisch slecht.
Het is altijd al mijn favoriete Engelse club geweest hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:39 schreef F1Bas het volgende:
Zeg CMT, hoelang ben jij al voor Chelsea?
Ik heb je voor het pre-Abrahamovic tijdperk er nooit over gehoordquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het is altijd al mijn favoriete Engelse club geweest hoor.Alleen interesseert Engels voetbal me niet zo heel veel.
quote:
Gewoon omdat het Engelse voetbal me niet echt heel erg kan boeien. In elke competitie heb ik wel een favoriete club, alleen boeit de ene competitie me wat meer dan de andere competitie.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb je voor het pre-Abrahamovic tijdperk er nooit over gehoord
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:43 schreef MCH het volgende:
Man Utd. achter?!
Problemen met scoren?quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:47 schreef Suijk het volgende:
Ook wat problemen met scoren bij Arsenal dus...
Goed nieuws voor stonerpiloot Timobassoquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:43 schreef DutchGooner het volgende:Blackburn 1-2 voor,weer Pedersen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |