Das niet erg hoor, zolang ik het maar niet vergeetquote:
Wat heb je op het oog?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:38 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dit jaar nog. Maandag hypotheekgesprek. Hoe eerder hoe beter.
Fragmin? Fraxiparine? Of een andere?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
schijnen mijn bloedverdunners het echt super op te doen, dan ga ik bloed zweten enzo
dat heb ik vanmorgen nota bene nog gelezen.. ik schaam me doodquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das niet erg hoor, zolang ik het maar niet vergeetmijn bloed is toch al veels te dun op het moment
Nu fenprocumon.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Fragmin? Fraxiparine? Of een andere?
wat voor neigingen dan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:44 schreef QyRoZ het volgende:
Bekend probleem. Je krijgt dan wel meer neigingen.
Gewoon tabletjes. Injecties is voor zover ik weet alleen vlak na een opname of als de nood erg hoor is. Fragmine had ik dus toen ik net het ziekenhuis uitkwam.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Hmm, die ken ik niet. Ook middels een injectie? Of gewoon tabletjes?
Klinkt me wel ergens vaag bekend. Ik ken eigenlijk alleen de injecties, dus dan zal ik hem denk ik niet kennen, ookal klinkt het enigzins bekend.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon tabletjes. Injecties is voor zover ik weet alleen vlak na een opname of als de nood erg hoor is. Fragmine had ik dus toen ik net het ziekenhuis uitkwam.
Fenprocumon ken je misschien wel als marcomar?
Zo ver ben ik nog niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Details.
2 kamers? Hoe hoog? In goede staat? Etc etc.
Vroegâh was alles beter. Ook Fok!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:01 schreef QyRoZ het volgende:
Dat FOK! is ook niet meer wat het geweest is hè?
hmm, heb nog geen andere neigingen waargenomen eigenlijk!quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:44 schreef QyRoZ het volgende:
Bekend probleem. Je krijgt dan wel meer neigingen.
weinig keuze, ik moet verplicht niets doen!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
Neem je tijd, dat komt vast nog wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |