Niet veel. Even een paar uurtjes gemaft, nu is mijn kater weg. Straks fris naar de kroeg.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
zoiets wel ja
jij nog wat spannends?
Bij mij niet hoor, als ik uit wil gaan en ik kan niet uit gaan ofzo, (en dat gebeurd nog wel eens) dan vind ik dat toch echt niet prettigquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:02 schreef dawg het volgende:
Nee hoor. Dat gevoel is sowieso een erg goed gevoel. Altijd welkom.
Als je zorgt dat je de sluitpost hebtquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:03 schreef QyRoZ het volgende:
Volgens mij gaat die laatste regel in de OP er gewoon in blijven.
Mwa, mijn humeur is bijna niet kapot te krijgen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:05 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor, als ik uit wil gaan en ik kan niet uit gaan ofzo, (en dat gebeurd nog wel eens) dan vind ik dat toch echt niet prettig
Ik ga echt niet alleen..quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Mwa, mijn humeur is bijna niet kapot te krijgen.
Maar waarom kan je niet dan? Vriendinnen die niet kunnen ofzo? Want dan zou je ook alleen kunnen gaan.
Why not? Als je alleen gaat, ontmoet je doorgaans meer mensen. Waarvan er maar enkele echt interessant zijn, maar dat terzijde.quote:
Ik zie dat dus echt niet zitten, alleen uitgaan. Zeker in een stad waar ik echt niemand ken, in Enschede deed ik het alleen als ik 90% zeker wist dat ik wel bekenden tegen ging komen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Why not? Als je alleen gaat, ontmoet je doorgaans meer mensen. Waarvan er maar enkele echt interessant zijn, maar dat terzijde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |