Tuurlijk.... En toen de vorige keer Tanja van de laatste plaats in de populariteitspoll naar de eerste plaats ging met 150 stemmen in een uur tijd, toen was het ook echt natuurlijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:17 schreef D.Rose het volgende:
denk dat alleen Lieske-fans zoiets denken
Ik denk dat het nogal uitmaakt of de vraag is: wie gaat er uit vergeleken met wie gaat er niet uit.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:19 schreef mazaru het volgende:
Volgens deze poll staat Lieske er ook niet goed voor
Poll
Wie gaat eruit volgende week?
Als hij faalt is volgens mij ook de opdracht voor de groep verloren.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:19 schreef Day het volgende:
Ben eigenlijk benieuwd of Roel volgende week mag (en zal) zeggen wat zijn geheime opdracht was. En ook hoe de rest erop zal reageren, hij verdient er wel geld voor zichzelf mee en niet voor de groep.
Dat is geen populariteitspoll, maar een 'wie denk je dat eruit gaat' poll. Is dus wel wat anders. Bijna niemand denkt dat Roel eruit gaat, ook omdat BB duidelijke voorkeur voor hem heeft.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens deze poll staat Lieske er ook niet goed voor
Poll
Wie gaat eruit volgende week?
Ralph [44.8%]
Lieske [42.6%]
Roel [12.7%]
Stemmen: 498
http://bigbrother5online.web-log.nl/?d=0
Is dat zo? Ik ben de opdracht al weer een beetje kwijt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als hij faalt is volgens mij ook de opdracht voor de groep verloren.
volgens mij niet, roel is alleen zijn geld kwijtquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als hij faalt is volgens mij ook de opdracht voor de groep verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |