Wat moet ik halen dan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, je zou even boodschappen voor me kunnen doen ofzo.
Dankjewel!
Nou nee, ik zat eerder te denken aan een kersenvlaaiquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:58 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Wat moet ik halen dan?
Een pockettarzan en een bak ben&jerry's zodat jij je weer gek kan masturberen en uit kan dijen tot proporties unknown to man?
Ik ga wel een glas multivitaminen pakken en verder fokken, een veel puiker idee.
Goedquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:59 schreef Ayaxola het volgende:
tonks, hoe is het met je moeder?
Die multivitamine van de Aldi is echt verslavend.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:58 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Wat moet ik halen dan?
Een pockettarzan en een bak ben&jerry's zodat jij je weer gek kan masturberen en uit kan dijen tot proporties unknown to man?
Ik ga wel een glas multivitaminen pakken en verder fokken, een veel puiker idee.
Hoi. Heb jij nog plannen voor vanavond?quote:
Je blijft op en top limburgs hé?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou nee, ik zat eerder te denken aan een kersenvlaai!
Niet echt eigenlijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:00 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ook prima, wel eens mee gebeld?
Dat valt meequote:Op zaterdag 24 september 2005 14:00 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Je blijft op en top limburgs hé?
Misschien je tante of zusje dan, er nam een vrouw op iigquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:02 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat gaat redelijk moeilijk, dunkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |