Niet iedereen die in Amsterdam woont werkt achter de ramen he.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:22 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Hou je mond joh, Amsterdams sletje
Dat klopt... al is het bij mijn ex wel gebeurd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Niet iedereen die in Amsterdam woont werkt achter de ramen he.![]()
Die heb je achter de ramen pas echt leren kennen of die is daar gaan werken toen het uit ging?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:25 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Dat klopt... al is het bij mijn ex wel gebeurd.
Dat laatste.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die heb je achter de ramen pas echt leren kennen of die is daar gaan werken toen het uit ging?![]()
![]()
Je had d'r zeker zo erg uitgehold dat ze ook in aanmerking kwamquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:27 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Dat laatste.
Wel een paar jaar nadat het uitging though.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:29 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Je had d'r zeker zo erg uitgehold dat ze ook in aanmerking kwam
Haha, ik zat ook al aan het laatste te denken ja.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:27 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Dat laatste.
Wel een paar jaar nadat het uitging though.
Ik denk dat ie een keer langs ging en toen was het zo van: WTFquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Haha, ik zat ook al aan het laatste te denken ja.Heb je haar nog opgezocht? En hoe kwam je er achter dat ze dat werk nu deed?
Ik heb d'r nooit meer gezien en ik kwam erachter doordat haar zus het me vertelde.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Haha, ik zat ook al aan het laatste te denken ja.Heb je haar nog opgezocht? En hoe kwam je er achter dat ze dat werk nu deed?
Is het echt alleen je muis?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:30 schreef Talena het volgende:
auw. auw auuu!!
mn rechterpols + hand + wijsvinger doen tyfus veel pijn..
gvd. ik muis teveel.
En ben je daarna ook niet even wezen kijken uit pure interesse?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:32 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Ik heb d'r nooit meer gezien en ik kwam erachter doordat haar zus het me vertelde.
Niet al te beste famillie.
Ben je besodelaaitafeld.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En ben je daarna ook niet even wezen kijken uit pure interesse?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:36 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Ben je besodelaaitafeld.
Ik keek eventjes naar die zus en die was niet eens een hoer, maar die was in die jaren al lelijker geworden.
Beloofde weinig goeds voor het hoermadammeke.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat hoort ook allemaal bij mijn plan om langzamerhand PUB van binnenuit uit te roeien.
En tsja...dan moeten Brechtje en Ijsmeis natuurlijk wel weg.
Tsja, de schoonheid zal dan wel in de familie zitten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:36 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Ben je besodelaaitafeld.
Ik keek eventjes naar die zus en die was niet eens een hoer, maar die was in die jaren al lelijker geworden.
Beloofde weinig goeds voor het hoermadammeke.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |