Waaromquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat hoort ook allemaal bij mijn plan om langzamerhand PUB van binnenuit uit te roeien.
En tsja...dan moeten Brechtje en Ijsmeis natuurlijk wel weg.
PUB is het makkelijkst.quote:
Wie heeft dit monster gemaakt?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
PUB is het makkelijkst.
Ik ga langzaam Fok! overnemen en dan begin ik juist bij de zachte, beurse plek. En dat is PUB.
Ik heb het eerst geprobeerd bij de weblog, maar daar hielden Knut en rickmans mijn totale heerschappij-poging tegen.
En nu heb ik ONZ al in mijn handen, de grootste troefkaart.
Niet liev!quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
PUB is het makkelijkst.
Ik ga langzaam Fok! overnemen en dan begin ik juist bij de zachte, beurse plek. En dat is PUB.
Ik heb het eerst geprobeerd bij de weblog, maar daar hielden Knut en rickmans mijn totale heerschappij-poging tegen.
Mén, je bent te schattig om te heerschen over Onz!quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
PUB is het makkelijkst.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:11 schreef Talena het volgende:
[..]
Wie heeft dit monster gemaakt?
Laten wij hem gezamelijk wegjagen, ik begin wel.
Gaat heen, DUIVELS GEZWEL!!!
Muwahahahaha!quote:
Een 16-jarige jongen die zegt dat ik schattig ben.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:12 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Mén, je bent te schattig om te heerschen over Onz!![]()
![]()
En ik je ergste nachtmerrie.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Ik de poppenspeler, jullie mijn marionettenpoppen.
Jij doorziet klonen ook niet echt hé?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een 16-jarige jongen die zegt dat ik schattig ben..
.
Oke.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Muwahahahaha!
Hier lach ik om.
![]()
Lach nu nog, dadelijk zal het lachen jullie vergaan als ik als dictator alleenheerser ben van dit forum!
Jullie zullen als was in mijn handen zijn.
Ik de poppenspeler, jullie mijn marionettenpoppen.
Boehoehoequote:
Dat komt wel als ik uiteindelijk Admin hier ben.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:15 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Jij doorziet klonen ook niet echt hé?
Moet je even je bifi sturen naar Yvonne.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat komt wel als ik uiteindelijk Admin hier ben.
Been there, done that...quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:17 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Moet je even je bifi sturen naar Yvonne.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat komt goed vanmiddag, je bent hier tegenwoordig bijna vaker dan Brechtje
Wie is nou dat mens van jou avatar?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat komt wel als ik uiteindelijk Admin hier ben.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:18 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wie is nou dat mens van jou avatar?
Jij ook al?quote:
Sex and the City dudequote:Op zaterdag 24 september 2005 13:18 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wie is nou dat mens van jou avatar?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:22 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Hou je mond joh, Amsterdams sletje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |