Tja ach he. Criminelen in een flat, studenten in een container...quote:Op zondag 25 september 2005 19:39 schreef Exhale_02 het volgende:
Leuk zo dat uitzicht op de bajes...![]()
Ik hoorde dat de reden hiervoor was dat veel meiden gevraagd hebben om wat hoger te zitten. Blijkbaar vinden velen het niet veilig genoeg op de begane of eerste verdieping... Dus als jij hoger wilt zitten, kun je dat misschien ook als excuus gebruiken... Zou wel gezellig zijn als er toch nog een etagegenoot is waarmee ik kan bier drinken en kut roepen!quote:Op zondag 25 september 2005 18:47 schreef Sjoerf het volgende:
Wel balen als de indeling al bekend is. Heb een beetje begrepen dat alle jongens op de begane grond komen terwijl ik liever wat hoger zit. Morgen maar ff informeren bij de key...
Ja dat mag van mij ook achterwege gelaten wordenquote:Op zondag 25 september 2005 19:58 schreef lau1212 het volgende:
nou allard dat kut roepen mag je achterwege laten want dat waarderen melanie hillechien en femke niet......
Waarom denk je dat alles zo lang duurt?quote:Op zondag 25 september 2005 21:44 schreef Semmy het volgende:
[..]
Ja dat mag van mij ook achterwege gelaten worden![]()
Nou ga toch morgen eens bellen of ze me het huisnummer door willen geven.. hoeveel telefoontjes zal De Key wel niet per dag krijgen![]()
dankje jeff ben er trots opquote:Op zondag 25 september 2005 21:55 schreef Jvvianen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat alles zo lang duurt?
O.a. door die stalkers als lau1212 enzo
Hoho neej, jij was de vervelende jongeman niet! Dat was een andere, die wat doms zei tegen Laura, dus werd ik kattig... en dat mocht niet van Laura...quote:Op maandag 26 september 2005 00:34 schreef Allardo het volgende:
Boos worden op die vervelende jongeman? En om welke reden dan wel? Ik heb geen eigenschappen waar men boos op kan worden...![]()
Dat was ik ...quote:Op maandag 26 september 2005 08:58 schreef Me86 het volgende:
[..]
Hoho neej, jij was de vervelende jongeman niet! Dat was een andere, die wat doms zei tegen Laura, dus werd ik kattig... en dat mocht niet van Laura...
Ik mag je nu alquote:Op maandag 26 september 2005 12:38 schreef Nouk het volgende:
Jezus, als kut roepen al een probleem veroorzaakt. Ik zit gelukkig met de BG en wil geen gezeur hebben over m'n gekut en gekanker en drankgebruik. Dat lijkt me duidelijk, tis toch mijn huis
Misschien heeft de key dat al voorzien dat omdat ik wel op de BG zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |