dat kan, dit schiet toch niet op zo....quote:
Bedankt, maar met de website in kwestie doe ik echt helemaal niks meer.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:43 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
dat kan, dit schiet toch niet op zo....
Stretto heb je al eens een horizontale "link unit" (klik) geplaatst boven je lijst met uploadsites?
Die doen het over het algemeen erg goed en krikken de CTR (sorry voor de afk swets) bij mij in ieder geval aardig op.
Bij mij:quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:12 schreef meeloper het volgende:
De maand januari: 1.449.022 paginaweergaves, 1.483 clicks & dit levert me maar 216,- op.
![]()
Antwoord van Googlequote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:54 schreef mikezwet het volgende:
Hey, ik ben een avondje zoet geweest met ad-sense maar begrijp een aantal dingen niet:
1) Als ik een advertentie balk plaats op de pagina zelf, (dus niet in menu frame of top frame) dan heeft de inhoud van de advertentie geen betrekking tot de inhoud van de pagina. Hoe moet ik dit voor elkaar krijgen?
2) Als ik de advertentie in een ander frame dan het hoofdframe plaats, hoe kunnen deze in verband worden gebracht met de inhoud van de hoofdpagina?
Bij het aanmaken van de code voor de advertenties is daar een mogelijkheid voor, ik weet zo uit mijn hoofd even niet hoe het precies heet maar dat kan eigenlijk niet missen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:54 schreef mikezwet het volgende:
2) Als ik de advertentie in een ander frame dan het hoofdframe plaats, hoe kunnen deze in verband worden gebracht met de inhoud van de hoofdpagina?
1 2 3 4 5 | Selecteer deze optie als uw pagina frames gebruikt. Meer informatie... Advertenties worden op een pagina met frames geplaatst. |
Bij mijn weten wordt het realtime aangepast.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:10 schreef mikezwet het volgende:
Ik begrijp dat het dus niet realtime word aangepast. Als ik dus "Stripboek" in m'n pagina toevoeg zie ik niet meteen een stripboeken winkel als Ads
Owja ik zie het nu allemaal goed verschijnen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bij mijn weten wordt het realtime aangepast.
Dan heeft ie op dat moment geen advertenties en dan krijg je zo'n google achtige vraag die naar google leidt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:55 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Owja ik zie het nu allemaal goed verschijnen.
In m'n rechterframe staat steeds een banner met bijv "Waarom is de lucht blauw?" Als je erop klikt ga je naar google, wat is dat dan?
Google Trivia.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:55 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Owja ik zie het nu allemaal goed verschijnen.
In m'n rechterframe staat steeds een banner met bijv "Waarom is de lucht blauw?" Als je erop klikt ga je naar google, wat is dat dan?
Hm kan kloppen. In dat frame staat niks. Ik heb toch wel dat vinkje "Advertenties worden op een pagina met frames geplaatst." aangevinkt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:57 schreef splendor het volgende:
[..]
Dan heeft ie op dat moment geen advertenties en dan krijg je zo'n google achtige vraag die naar google leidt.
Bij mij duurde het een week. Als jij vandaag op mijn links klikt klik ik volgende week op die van jouquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:23 schreef .dot. het volgende:
Heb me gister avond ook aangemeld voor het AdSense programma. Hopen dat ik snel een mailtje terug krijg en geaccepteerd wordtSite = www.cheatinfo.net btw.
Gedaan ;-) Heb ook even Google & Firefox van je site gedownload, had hem toch nodigquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:39 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Bij mij duurde het een week. Als jij vandaag op mijn links klikt klik ik volgende week op die van jou![]()
Doe je goed! Je staat in het krijt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:58 schreef .dot. het volgende:
[..]
Gedaan ;-) Heb ook even Google & Firefox van je site gedownload, had hem toch nodig
Ff me vraag haarherlen want ik zit nog steeds te pielen met die banner. Hoe laat ik deze matchen met de inhoud van het hoofdframe waar de tekst in staat?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:55 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Ik kan je nu al zeggen dat je wordt afgekeurdquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:23 schreef .dot. het volgende:
Heb me gister avond ook aangemeld voor het AdSense programma. Hopen dat ik snel een mailtje terug krijg en geaccepteerd wordtSite = www.cheatinfo.net btw.
Altijd slim, op elkaars ads klikken...........quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:39 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Bij mij duurde het een week. Als jij vandaag op mijn links klikt klik ik volgende week op die van jou![]()
Idd, dat ga ik niet meer doen. Zie het als test fase, kijken of de teller wel werktquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:42 schreef Stretto het volgende:
Altijd slim, op elkaars ads klikken...........![]()
Ga het gewoon niet forceren. Google kickt je binnen no-time![]()
Van je site:quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:43 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Idd, dat ga ik niet meer doen. Zie het als test fase, kijken of de teller wel werkt![]()
Haha dat is idd een beetje kansloos probeersel.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:05 schreef Stretto het volgende:
[..]
Van je site:
Er zijn diverse mensen die beweren jou te kunnen vertellen hoe je snel en makkelijk veel geld kan verdienen. Voorbeelden staan hierboven in de google adsense reclame, klik er maar eens op om te zien wat ik bedoel.
Van Geaugle:
De site mag geen inhoud bevatten zoals:
(Aansporingen (uit financiële of andere overwegingen) voor gebruikers of derden om online activiteiten uit te voeren zoals, maar niet beperkt tot, het klikken op advertenties of links, uitvoeren van zoekopdrachten, surfen van websites, lezen van e-mails, of invullen van online enquêtes.)
Ik snap verder ook niet echt wat je wilt met je website, het is net een rommelmarkt imho
Waarom? Volgens mij voldoe ik prima aan de voorwaarden, en de bestanden zijn niet illegaal mocht je dat soms denken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:42 schreef Stretto het volgende:
[..]
Ik kan je nu al zeggen dat je wordt afgekeurd![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |