Je hebt ze ook helemaal bovenaan staan, mensen lezen dat nooit. Je hebt ruimte genoeg om het er naast te doen en dan een met 4 tekst ads.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:31 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ja oke okeDat is wel waar, maarja, moet ook bekeken worden soms
Kijk zelf maar wat er gebeurd als je de inhoud van de site wil lezen. Je scrolt meteen van de ads af.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:19 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ernaast zou eventueel wel kunnen, maar ik had juist het idee dat dit iets prominenter was. Zeg maar op de plek van die Firefoxbalk, bijvoorbeeld?
Views... weinig
Hmm, ik heb onlangs (lees: vorige week) mijn rekeningnummer gewijzigd en dan storten ze een paar cent op je rekening en dat bedrag moet je dan bevestigen. Op die manier controleren ze of je de rekeninghouder bent.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Die pincode krijg je tegenwoordig om je identiteit vast te stellen ivm betaling ofzo.
Het duurde vrij lang voordat ik 'm kreeg.
Dat klopt, maar daarnaast kreeg ik nog een pincode via de gewone post thuisgestuurt. Toen was ik al een maandje of 3 ingeschreven.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hmm, ik heb onlangs (lees: vorige week) mijn rekeningnummer gewijzigd en dan storten ze een paar cent op je rekening en dat bedrag moet je dan bevestigen. Op die manier controleren ze of je de rekeninghouder bent.
Maar dat zal wel weer wat anders zijn.
Verander jij sindsdien 3maal daags je rekeningnummer?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hmm, ik heb onlangs (lees: vorige week) mijn rekeningnummer gewijzigd en dan storten ze een paar cent op je rekening en dat bedrag moet je dan bevestigen. Op die manier controleren ze of je de rekeninghouder bent.
Maar dat zal wel weer wat anders zijn.
Bij mij heeft het ook wel wat weken geduurd.. geen idee of het 6 weken was... maar het was iig lang..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:19 schreef twi het volgende:
Ik zit nu al een week of zes te wachten op een pincode die ik zou ontvangen van Google. Inmiddels is er een nieuwe aangevraagd, maar weet iemand hoe lang dat ongeveer moet duren?
En lijkt me wel duidelijk waarom ze je een pincode sturen: om de adresgegevens te controleren.quote:Zodra u minimaal $50 hebt verdiend met Google AdSense voor inhoud of Google AdSense voor zoeken, versturen we een pincode naar het betalingsadres dat u hebt opgegeven voor uw account. U moet deze pincode opgeven in uw account voordat we u kunnen betalen. Uw pincode wordt per post verstuurd. Het duurt 3 tot 4 weken voordat u de pincode ontvangt.
Beveiligen?quote:Zodra Google AdSense-uitgevers inkomsten genereren met hun account, ontvangen ze een pincode. Deze pincode stelt ons in staat het adres van onze uitgevers te controleren en hun persoonlijke gegevens te beveiligen.
Google is internationaal. Bij mij staat het gewoon in Euro's. Ik kon de currency kiezen toen ik mijn account aanmaakte..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:59 schreef Da_Koen het volgende:
Omdat google Amerikaans is?
Hmm, dus bij je betalingsgeschiedenis(detail van een uitbetaling) staat geen wisselkoers?quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:24 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Google is internationaal. Bij mij staat het gewoon in Euro's. Ik kon de currency kiezen toen ik mijn account aanmaakte..
De currency waarin ze uitbetalen kon ik kiezen ja. Maar de verdienste per dag staan toch echt in dollars aangegevenquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:24 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Google is internationaal. Bij mij staat het gewoon in Euro's. Ik kon de currency kiezen toen ik mijn account aanmaakte..
Stel je niet zo aan. Als je niet weet waar \"SEO\" voor staat dan is dat jouw probleem. Google het gewoon, een beetje webmaster weet toch zeker wel wat SEO is!!!. Of maak je iedereen die een woord uitspreekt dat je niet begrijpt voor \"misselijk ventje\" uit?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zeg gewoon \'Search engine optimization \' in plaats van interessant een linkje te spammen.
Ik vind je een beetje misselijk ventje eigenlijk..
Nog zo'n tobberdquote:Op zondag 5 februari 2006 03:02 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Als je niet weet waar \\\"SEO\\\" voor staat dan is dat jouw probleem. Google het gewoon, een beetje webmaster weet toch zeker wel wat SEO is!!!. Of maak je iedereen die een woord uitspreekt dat je niet begrijpt voor \\\"misselijk ventje\\\" uit?
Ik lees (en post) dit topic al maanden. Ben het gewoon niet met je eens. Mienemut heeft wat mij betreft erg nuttige tips gegeven.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Of voortaan lees je de rest van het topic even.
Volgens is het primaire doel van de meeste mensen die in dit topic posten niet om geld te verdienen met hun site. Men heeft een klein project(website) wat "toevallig" wat bezoekers trekt-> adsense erop om (minstens) de hosting eruit te krijgen.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:52 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
Ik lees (en post) dit topic al maanden. Ben het gewoon niet met je eens. Mienemut heeft wat mij betreft erg nuttige tips gegeven.
1. Nooit je site noemen in adsense gerelateerde topics
2. SEO is de \"key to success\".
Ik snap dat sommige mensen het niet 123 begrijpen, maar wat mij betreft ben jij fout door iemand meteen te ver- / beoordelen.
Nou, de grootste uitvinding sinds het gesneden broodquote:Op zondag 5 februari 2006 15:52 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
Ik lees (en post) dit topic al maanden. Ben het gewoon niet met je eens. Mienemut heeft wat mij betreft erg nuttige tips gegeven.
en DAT zei hij dus niet:quote:1. Nooit je site noemen in adsense gerelateerde topics
Hij zegt dus NOOIT je site noemen als je adsense hebt. en sowieso al het misselijkmakende pedante \'lesson #1 online advertising\' en enpassent een ander \'eurocenten pauper\' noemenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:01 schreef Mienemut het volgende:
Lesson #1 online advertising:
Nooit, nooit, maar dan ook nooit vertellen wat je sites zijn en al helemaal niet online.
Je wilt niet weten hoeveel mensen onderuit gaan op deze manier door loslippigheid.
En daar kwam heel verrassend geen enkel antwoord op van onze grote online advertentie goeroe mienemutquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus als je adsense gebruikt, mag je je website op geen enkele manier meer promoten?
Flikker toch op met je SEO. We zijn hier allemaal een stelletje prutsers op een algemeen forumpje. Zoek machine optimalisatie dus.quote:2. SEO is de \\\"key to success\\\".
Nee we zullen het niet begrepen hebben joh. Ik weet niet hoe het met jouw snappertje gesteld is, maar met die van mij is niet s mis.quote:Ik snap dat sommige mensen het niet 123 begrijpen, maar wat mij betreft ben jij fout door iemand meteen te ver- / beoordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |