Tuurlijk , maak de industrie maar weer kapot. Ga werken voor je geld ofzo.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:39 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Kunnen we niet iets beginnen dat we allemaal een simpele site maken en dat we dan op elkaars banners gaan klikken, en zo geld verdienen![]()
Kortom, je verhaal over NOOIT je site noemen was nogal kort door de bocht?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:13 schreef Mienemut het volgende:
[..]
Jawel, maar liever niet als je MFA (Made for Adsense) draait.
Kijk, de hobby -en community sites kan je promoten wat je wil. Maar in deze branche zitten genoeg idioten die maar al te graag een click attack op je site willen afsturen en DAT wil ik voorkomen.
Je kunt er gewoon niet om heen dat ik met mijn intelligentie een maas in het net heb gevonden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:49 schreef Mienemut het volgende:
[..]
Tuurlijk , maak de industrie maar weer kapot. Ga werken voor je geld ofzo.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:12 schreef meeloper het volgende:
De maand januari: 1.449.022 paginaweergaves, 1.483 clicks & dit levert me maar 216,- op.
![]()
Bij meer dan een miljoen pageweergaves per maand heeft google toch ook een alternatief advertentieprogramma ter beschikking?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:30 schreef meeloper het volgende:
Afgelopen maanden leverde het bijv. 318,- 314,- 279,- en 327,- op, dus dat is wel relaxt, maar voor meer dan een miljoen weergaves per maand verwachtte ik toch wel dat het iets meer zou opbrengen.
Nee hoor, Google will bust all your accounts. Denk je dat die gasten gek zijn?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:07 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Je kunt er gewoon niet om heen dat ik met mijn intelligentie een maas in het net heb gevonden.![]()
Is het een forum?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:30 schreef meeloper het volgende:
Afgelopen maanden leverde het bijv. 318,- 314,- 279,- en 327,- op, dus dat is wel relaxt, maar voor meer dan een miljoen weergaves per maand verwachtte ik toch wel dat het iets meer zou opbrengen.
Was het ook niet echt van planquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:48 schreef Mienemut het volgende:
[..]
Nee hoor, Google will bust all your accounts. Denk je dat die gasten gek zijn?
Content is king, of het nou over WC rollen of zakdoekjes gaat.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:34 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Was het ook niet echt van plan![]()
Maaruh anywayz ik wil ook wel een website waarmee je geld verdient, ik weet alleen geen onderwerp. Kan ik bijvoorbeeld al geld verdienen als ik een werkstuk online plemp?
Zeg gewoon 'Search engine optimization ' in plaats van interessant een linkje te spammenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:39 schreef Mienemut het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22SEO%22%2Bwebsite&meta=
Dus jij kan val elk willekeurig onderwerp een site maken met unieke content?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:06 schreef Mienemut het volgende:
[..]
Content is king, of het nou over WC rollen of zakdoekjes gaat.
Het draait om unieke content, dus geen copy&paste werk van andere sites, want dan zal Google je een penalty geven en wordt je zowieso nooit gevonden in de zoekmachines. Goede SEO is van belang als je vertrouwt op 'free traffic'.
Wat ik doe is zoeken naar keywords met een hoge bid en maak een minisite over het onderwerp met unieke content. Bezoekers komen vanzelf als je je aan de SEO guidelines houdt. Gebruik je Adwords, ben je niet SEO afhankelijk.
Ow en mijn belangrijkste tip.........: Diversificatie!!!!
Door activiteiten in diverse branches vang je zo de ups en downs op die maandelijks zeer kunnen fluctueren. Ik zit in 6 sectoren en altijd zitten er wel 1 of 2 tussen die een maandje minder presteren, waar de overige sites de downfall opvangen.
Met termen strooien en de 'oh oh kijk mij eens een google ads expert zijn' zonder daadwerkelijk wat te vertellen gaat 'm prima af.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:59 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Dus jij kan val elk willekeurig onderwerp een site maken met unieke content?
Na een aantal uren/dagen huiswerk doen en lezen wat er al beschikbaar is op het net......ja. Maar uiteraard is het wenselijk om een beetje binnen je eigen kader/interesses te zoeken, is beter voor de motivatie. Soms ben ik stukken aan het tikken waarvan ik denk "nou, dit boeit me dus geen enkele moer", maar ik weet dat het eenmalig werk is.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:59 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Dus jij kan val elk willekeurig onderwerp een site maken met unieke content?
Bedankt voor het bevestigen van mijn puntquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:26 schreef Mienemut het volgende:
Maar goed, dankzij Swetsenegger zal ik niet meer in dit topic posten.Jaloers ventje.
Nee hoor, de essentie van mijn vragen negeer je gewoonquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:43 schreef Mienemut het volgende:
Lees het allemaal maar terug.
Jij vraagt mij iets, ik geef je antwoord en toch probeer je met je volgende posting een aanvallende move te maken. Als jij mij iets wilt vragen, wil je altijd antwoord geven, maar niet op zo'n manier.
En geloof me, in het dagelijkse leven ben niet zo'n boeman zoals jij denkt.
Daar gaf ik al te kennen weinig waarde aan je expertise te hechten. Hetgeen je bevestigt omdat je de vraag gewoon uit de weg ging. Tevens geef je nergens 'antwoord'. Je plempt wat afkortingen en linkjes neer, en that's it.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kortom, je verhaal over NOOIT je site noemen was nogal kort door de bocht?
Je hebt ook meer een hobby sitequote:Op zondag 29 januari 2006 17:29 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Wel vreemd, dan is m'n website wel heel apopulair
Ik mag al blij zijn met 1 dollar in de maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |