1 |
Ik ook. Dit is het resultaat van 2005, met maar 1%.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:19 schreef Murray het volgende:
De CTR van 7% daar zou ik voor tekenen trouwens.. je moet alleen wat meer views hebben.
1 |
1 2 3 4 5 | 30-jun-2005 Inkomsten... USD 1,45 31-jul-2005 Inkomsten... USD 0,23 31-okt-2005 Inkomsten... USD 0,65 31-dec-2005 Inkomsten... USD 0,08 |
Ja bedankt, ik heb het gevonden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:34 schreef Skorpija het volgende:
Je kan bij adsense kiezen tussen text en/of plaatjes
https://www.google.com/support/adsense/bin/answer.py?answer=10522&topic=159quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:07 schreef splendor het volgende:
[..]
Ja bedankt, ik heb het gevonden.
Wat wel stom is, als ik een kleine en grote google banner op mijn site zet dan werkt alleen de bovenste, hoe kun je 2 google banners op je site zetten? Ik meen dat 2 het maximale was.![]()
Dus het komt eigenlijk doordat in blok 1 er al 4 advertenties worden getoont, en dan zijn de relevante advertenties op voor nog een compleet blok te vullen? Even denken hoe ik dat ga oplossen, hij lijkt vooral naar de html title tag te kijkenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:22 schreef Murray het volgende:
[..]
https://www.google.com/support/adsense/bin/answer.py?answer=10522&topic=159
Ja, iedereen denkt altijd maar dat er een complex algoritme achter dat Google zit, maar eigenlijk kijken ze gewoon naar de title tag.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:55 schreef splendor het volgende:
Even denken hoe ik dat ga oplossen, hij lijkt vooral naar de html title tag te kijken![]()
Pertinent onwaar. Er wordt naar de inhoud gekeken. En al wisselt de inhoud iedere dag, dan wordt de inhoud van de ad ook gewijzigd.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:29 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja, iedereen denkt altijd maar dat er een complex algoritme achter dat Google zit, maar eigenlijk kijken ze gewoon naar de title tag.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Pertinent onwaar. Er wordt naar de inhoud gekeken. En al wisselt de inhoud iedere dag, dan wordt de inhoud van de ad ook gewijzigd.
Lesson #1 online advertising:quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:46 schreef Skorpija het volgende:
En wat is jouw site dan?
Oftewel een positive ROIquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:53 schreef Skorpija het volgende:
ik ben sinds 1 januari online en heb nu in totaal 1,56 euro :-) En ongeveer 10 unieke bezoekers per dag.
Aan de andere kant doe ik ook "AdWords" en dat kost me dan weer 0,46 cent in 2 weken.
wat een bullshitquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:01 schreef Mienemut het volgende:
[..]
Lesson #1 online advertising:
Nooit, nooit, maar dan ook nooit vertellen wat je sites zijn en al helemaal niet online.
Je wilt niet weten hoeveel mensen onderuit gaan op deze manier door loslippigheid.
Tja, dat onderscheid mij dan misschien van de anderen. Je moest eens weten hoeveel huillies er zijn met "why is my Adsense account closedquote:
Gut, wat een onzin. Heb je wat te verbergen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:01 schreef Mienemut het volgende:
[..]
Nooit, nooit, maar dan ook nooit vertellen wat je sites zijn en al helemaal niet online.
Je wilt niet weten hoeveel mensen onderuit gaan op deze manier door loslippigheid.
Dus als je adsense gebruikt, mag je je website op geen enkele manier meer promoten?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:01 schreef Mienemut het volgende:
[..]
Jawel, maar liever niet als je MFA (Made for Adsense) draait.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus als je adsense gebruikt, mag je je website op geen enkele manier meer promoten?
Nu zeg je al totaal iets anders als in je reactie op mijn reactie...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:13 schreef Mienemut het volgende:
[..]
Jawel, maar liever niet als je MFA (Made for Adsense) draait.
Kijk, de hobby -en community sites kan je promoten wat je wil. Maar in deze branche zitten genoeg idioten die maar al te graag een click attack op je site willen afsturen en DAT wil ik voorkomen.
Ik zeg helemaal niet totaal iets anders, ik was alleen niet compleet genoeg.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nu zeg je al totaal iets anders als in je reactie op mijn reactie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |