abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34254809
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:47 schreef Da_Koen het volgende:
Gaat lekker de afgelopen 2 maanden. Meestal 5-10 kliks per dag en iets van $1 - $4, niet meer normaal. Soms wel 90 cent per klik :S

Zijn er overigens nog mensen die iets noemenswaardigs verdienen aan de firefox-google banners?
http://www.explorerdestroyer.com/

probeer dat eens. Bij mij heeft het zo'n 20 dollar opgeleverd
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_34254914
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:08 schreef Stretto het volgende:

[..]

2 dagen online gehad, 0 kliks
pi_34256988
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:10 schreef Da_Koen het volgende:

[..]

2 dagen online gehad, 0 kliks
welke had je?
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_34257299
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:54 schreef Stretto het volgende:

[..]
welke had je?
Die meest softe. Dat leverde niets op.
Maarja die hardere versies lijken me niet echt geschikt voor mijn site, er zijn duizende ringtone sites en zo jaag ik mijn bezoekers denk ik weg.
pi_34260848
Ik beur nog steeds geen drol voor de views, maar de kliks lopen weer langzaam op. Enne, ja Dirkh, ik vind Google zoeken qua percentage inkomsten al vanaf het begin wel een leuke optie, verhoudingsgewijs dan, zoals je al aangaf..
pi_34261138
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:15 schreef Golf het volgende:
Ik beur nog steeds geen drol voor de views, maar de kliks lopen weer langzaam op. Enne, ja Dirkh, ik vind Google zoeken qua percentage inkomsten al vanaf het begin wel een leuke optie, verhoudingsgewijs dan, zoals je al aangaf..
Yep, het is zeker de moeite waard om daar meer aandacht aan te geven dan alleen aan de advertenties. Dubbele service voor de bezoekers en jezelf.
pi_34263493
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 00:09 schreef Skorpija het volgende:
Wat houdt dat "Google zoeken" dan precies in?
Ik zou zeggen, zoek eens bij Google...
pi_34263807
Verdien zo'n ruime paar honderd per maand via een Adwords/Adsense systeem. Ben je nooit afhankelijk van gratis traffic.

Enige wat ik nog hoef te doen is af en toe stats checken en analyseren, verder niets. Site CTR ligt op 22% constant.

Pay Google, collect from Google for a positive ROI.
nou ja!
pi_34270300
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 00:21 schreef Mienemut het volgende:
Verdien zo'n ruime paar honderd per maand via een Adwords/Adsense systeem. Ben je nooit afhankelijk van gratis traffic.

Enige wat ik nog hoef te doen is af en toe stats checken en analyseren, verder niets. Site CTR ligt op 22% constant.

Pay Google, collect from Google for a positive ROI.
Ik heb AdWords voor 1 site meedraaien, het is wel even zoeken naar de juiste woorden, maar als dat eenmaal helemaal aansluit bij de site, dan kan je er inderdaad heel leuk aan verdienen. Maar in het begin kostte het meer dan dat het opbracht.
pi_34290833
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:08 schreef Stretto het volgende:

[..]

Werkt erg goed inderdaad, had op een gegeven moment 60$ per dag (level 3). Maar ik heb het maar vervangen door de standaard referral button vanwege de bezoekersvriendelijkheid.

Verder doen de link units het goed bij mij. Met ekel een linkunit en een referral button voor fx verdien ik voldoende.
Honest disagreement is often a good sign of progress
website
pi_34386439
3 leaderboards op 1 pagina........mag dat?
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_34387495
quote:
Op maandag 23 januari 2006 18:56 schreef Skorpija het volgende:
Volgens mij maximaal 3 adds...
Ja klopt.
Alleen ik weet niet of ze verschil maken tussen de groottes van de ads

Dus bijv: Max 1. leaderboard en de rest allemaal kleiner....
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_34414341
Euhm, ik heb nu sinds twee dagen adsense op mijn eigen site.
Inmiddels al 5 dollar opgehaald
Alleen lees ik dat sommige amper iets ophalen en ik toch nog wel rap ga als ik het zo zien. Betaald iedere adverteerder een verschillend bedrag per click als ik het goed begrijp ?
gezellig...
pi_34414771
Als je adverteerd met adwords kun je een minimaal en maximaal bedrag aangeven wat de advo mag kosten. Sommige betalen soms wel 70cent per klik
pi_34416018
Het lijkt er inderdaad verdomd veel op, heb nu al 8 euro opgehaald vandaag met iets van 16 clicks

Ochja, ik klik wel door dan. Wellicht scheelt getwel dat de advertentie's die op mijn site komen bijna nergens voorkomen gok ik zo.
gezellig...
pi_34416305
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:56 schreef Garagefluit het volgende:
Het lijkt er inderdaad verdomd veel op, heb nu al 8 euro opgehaald vandaag met iets van 16 clicks

Ochja, ik klik wel door dan.
Jij bent zelf aan het klikken?
pi_34416620
Het licht aan de zoekwoorden die de adverteerder 'besteld'

Als je jouw advertentie wilt laten tonen met de zoekwoorden: 'gratis blauw' dan kost dat misschien 0,04 cent. Terwijl als je je advertentie wilt laten zien 'gratis bellen' dit 20 cent kan kosten per klik.

Als je jezelf als adverteerder aanmeld, dan kan je dit soort bedragen zelf inzien door een simulatie add te maken. Hiermee kan je ook rekening houden in je website ;-)
pi_34417334
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:05 schreef Murray het volgende:

[..]

Jij bent zelf aan het klikken?
Nope, wel andere mensen van het forum die een keer per dag klikken ofzo.
Ben ik dan fout bezig ,nee toch?

Ik spoor de mensen trouwens niet aan om te klikken, moeten ze zelf weten.
De advertenties zijn totaal niet relevant, dus ze zullen wel klikken om mij te sponsoren ofzo.

[ Bericht 19% gewijzigd door Garagefluit op 24-01-2006 16:55:52 ]
gezellig...
pi_34419689
Ik heb een stuk van het topic doorgelezen maar ik kon het zo snel niet vinden, is google Adsense ook geschikt om met echte plaatjes banners op je site te adverteren? kan dat eigenlijk wel? of is een andere dan een beter alternatief, en zo ja welke?
-
pi_34419977
www.m4n.nl geloof ik
gezellig...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')