Ik wil hem inderdaad ook in het nederlands maken. Maar ik wil eerst meer functionaliteit hebben.
Op zich heb je wel gelijk dat de meeste mensen een grafisch pakket hebben.
Ik was er eigenlijk opgekomen toen ik zelf een ge-animeerde avatar wilde maken, en ik daar de tools niet voor had. Ik heb toen het internet afgestruind en van alles ge-installeerd. Echter was het allemaal trial versies of je moest er voor betalen.
Op deze manier kan je overal en altijd een ge-animeerde gif croppen en resizen. Dus of je nu bij iemand anders bent, op je werk of gewoon thuis, je bent niet meer afhankelijk van je eigen programma's.
Hoevaak zie je hier niet een avatar welke kwa afmetingen veel te groot is?
De meeste mensen hebben volgens mij geen idee hoe en waar ze een ge-animeerde avatar kunnen verkleinen/snijden.
Maar dit is natuurlijk nog maar het begin. Ik wil er ook vooraf gemaakte effecten op zetten, zodat deze makkelijk met een plaatje samengevoegd kan worden. Denk hierbij aan een sneeuw effect over je plaatje, of een bliksem flits. Ik doe dit project als afstudeer project, dus behalve dat ik er andere mensen misschien blij mee maak, heeft het voor mij ook nog een beetje nut
![]()
Bedankt voor je klik btw