abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33808754
Neuh niet echt, half uurtje geleden was het 92 cent, nu 82 cent. Gemiddeld in januari is 90.
pi_33808990
dec: USD 0,17
jan: USD 0,48
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_33809164
december 0.96
januari nu weer 96 cent.
Het zegt dus niks.
pi_33814743
Hmm, hij staat bij mij voor het eerst op USD 0,01 Naja, afwachten maar.
pi_33825161
Ik heb meerdere site's draaien en het hele spul staat op 0 nu. Erg vreemd.
pi_33825320
Het duurt meestal een (halve) dag voordat de kliks er bij komen. En eigen kliks telt ie vaak niet
pi_33825488
quote:
Op zondag 8 januari 2006 10:38 schreef Da_Koen het volgende:
Het duurt meestal een (halve) dag voordat de kliks er bij komen. En eigen kliks telt ie vaak niet
Ik heb het niet over kliks in dit geval. Klikken op eigen ads heb ik nooit gedaan. Dat heeft geen zin, ze gooien je er waarschijnlijk uit, of blokkeren je ip.

Maar goed, ik moet het een beetje hebben van de views en dat ging best leuk. Doch sinds het nieuwe jaar tot nu, kelderde het terug naar nul. Net of ze alleen de kliks vanaf heden nog tellen.
pi_33900439
Ik heb net een paar dagen m'n (test) site in de lucht en heb er ook wat AdSense op gezet. Ben benieuwd of het wat gaat worden. Tot dusver ben ik de enige die de site 'gebruikt'.
pi_33931480
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 13:21 schreef Skorpija het volgende:
Ik heb net een paar dagen m'n (test) site in de lucht en heb er ook wat AdSense op gezet. Ben benieuwd of het wat gaat worden. Tot dusver ben ik de enige die de site 'gebruikt'.
Geinige site, maar of het het zinvol is vraag ik me af, iedereen heeft toch wel een grafisch pakket op zijn pc staan.
Ik denk overigens ook niet dat je veel kliks krijgt. Misschien kun je je pagina in verschillende talen maken, zodat je ook Nederlandse ads krijgt. Ik zie namelijk weinig nederlanders op engelse ads klikken.
pi_33938031
Ik wil hem inderdaad ook in het nederlands maken. Maar ik wil eerst meer functionaliteit hebben.
Op zich heb je wel gelijk dat de meeste mensen een grafisch pakket hebben.

Ik was er eigenlijk opgekomen toen ik zelf een ge-animeerde avatar wilde maken, en ik daar de tools niet voor had. Ik heb toen het internet afgestruind en van alles ge-installeerd. Echter was het allemaal trial versies of je moest er voor betalen.

Op deze manier kan je overal en altijd een ge-animeerde gif croppen en resizen. Dus of je nu bij iemand anders bent, op je werk of gewoon thuis, je bent niet meer afhankelijk van je eigen programma's.

Hoevaak zie je hier niet een avatar welke kwa afmetingen veel te groot is?
De meeste mensen hebben volgens mij geen idee hoe en waar ze een ge-animeerde avatar kunnen verkleinen/snijden.

Maar dit is natuurlijk nog maar het begin. Ik wil er ook vooraf gemaakte effecten op zetten, zodat deze makkelijk met een plaatje samengevoegd kan worden. Denk hierbij aan een sneeuw effect over je plaatje, of een bliksem flits. Ik doe dit project als afstudeer project, dus behalve dat ik er andere mensen misschien blij mee maak, heeft het voor mij ook nog een beetje nut

Bedankt voor je klik btw
  woensdag 11 januari 2006 @ 14:37:48 #86
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_33938213
Is dit voor kleine websites ook interessant? of moet je echt redelijk veel bezoekers hebben om er iets mee te verdienen?
pi_33938492
Het gaat vooral om de "kliks"..
Als je weinig bezoekers hebt, maar 1 op de 10 klikt, dan is het wel goed...

En baat het niet dan schaadt het niet...
pi_33938757
Tiemie, het kan erg lucratief zijn als mensen via een specifieke zoekopdracht op jouw site terecht komen. Neemt niet weg dat het bij mij om onverklaarbare redenen nog steeds op z'n kont ligt, terwijl het zo goed liep. En je zou natuurlijk via Adwords met een klein budget kunnen adverteren. Dan heb je meteen mensen op je site die op zoek zijn naar jouw product.
pi_33939314
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:33 schreef Skorpija het volgende:

Bedankt voor je klik btw
Yw
  woensdag 11 januari 2006 @ 15:11:20 #90
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_33939376
Oke, thnx

zal 't eens proberen als m'n nieuwe website in de lucht is .
pi_34117065
Ik ben al blij met 10 euro per maand. Er wordt absoluut niet op geklikt. Toch wazig dat je af en toe een klik hebt die je ineens 2 dollar oplevert.
pi_34142576
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:26 schreef Pelgrim het volgende:
Ik ben al blij met 10 euro per maand. Er wordt absoluut niet op geklikt. Toch wazig dat je af en toe een klik hebt die je ineens 2 dollar oplevert.
Naja wazig is het niet. Grote bedrijven hebben best 2 dollar ervoor over als iemand op de link klikt en daarna misschien iets koopt. Voorbeeld:
Een grote schepenbouwer is op zoek naar nieuwe klanten. Een nieuw schip kost dik 5 miljoen euro.
Stel je eens voor dat hij 100 000 investeert in Adwords en hij krijgt er ook daadwerkelijk klanten door. Dan is die 2 dollar per klik een louzy investering. ROI enzo

Ik zit atm op de 2 dollar per dag, ik zie mijn website binnenkort wel doorgroeien en dan moet die 100 dollar per maand wel haalbaar zijn. Alhoewel ik moet opmerken dat ik niet alleen met Adsense geld verdien, de andere inkomstenbronnen die ik heb zijn wel ietsjes winstgevender.
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_34165684
De laatste tijd gaat het ernstig goed met onze ADS!
http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
http://www.klassiekergespot.nl
©1983-2007 -Eddow-
pi_34165813
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 15:35 schreef Skorpija het volgende:
Welke andere inkomstenbronnen?
Adbrite en 18+ shizzle
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  dinsdag 17 januari 2006 @ 18:46:36 #96
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_34168826
quote:
Op zondag 8 januari 2006 10:52 schreef Golf het volgende:

[..]

Ik heb het niet over kliks in dit geval. Klikken op eigen ads heb ik nooit gedaan. Dat heeft geen zin, ze gooien je er waarschijnlijk uit, of blokkeren je ip.

Maar goed, ik moet het een beetje hebben van de views en dat ging best leuk. Doch sinds het nieuwe jaar tot nu, kelderde het terug naar nul. Net of ze alleen de kliks vanaf heden nog tellen.
klik je toch zelf vanaf een ander ip.. soms zelfs voordelig om gebruik te maken van een inbelverbinding als je kijkt naar de inkomsten.. (niet dat ik dit doe, maar theoretisch gezien dan)
Where's my fear???
pi_34205411
Er zit echt een enorm verschil in opbrengsten per klik hé?

Vandaag 2 kliks gehad, 1 van USD 0,58 en 1 van USD 0,03.

Inkomsten wisselen de laatste tijd nogal daardoor..

Ene dag heb ik meer dan een dollar, de andere haal ik de 30 cent nog geeneens..
pi_34233952
Ik heb nog deze maand nog maar 0,33. Binnenkort maar veel nieuwe info op de site pleuren want hij is bijna dood.
pi_34234154
't Gaat lekker deze maand. ¤ 89,25 waarvan ¤ 6,30 door Google zoeken.
708 zoekopdrachten en maar 90 kliks.
91.500 pagina weergaves en 656 kliks.
Het gemiddelde voor zoeken ligt dus veel hoger.
pi_34236966
Gaat lekker de afgelopen 2 maanden. Meestal 5-10 kliks per dag en iets van $1 - $4, niet meer normaal. Soms wel 90 cent per klik :S

Zijn er overigens nog mensen die iets noemenswaardigs verdienen aan de firefox-google banners?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')