Er zijn nog 25 reacties over. In het tempo waarin dit topic loopt duurt dat nog wel even.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:02 schreef mx5 het volgende:
tijd voor een nieuw deeltje?
Waarom ben je dan gebanned?quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:36 schreef Boink het volgende:
Tering, ben gebanned van google adsense
Wat is er nu beter? Adclicks of Adbrite?![]()
![]()
Dat is toevallig, ik kreeg vandeweek ook een mail, waarin ze melden dat er ongeldige kliks waren gegenereerd.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:46 schreef Boink het volgende:
Ongeldige clicks
Dit terwijl ik zelf nooit geklikt heb op me eigen ads.. Heb een mail gestuurd naar ze in de hoop dat het nog goed kan komen
Ik kreeg de waarschuwing afgelopen dinsdag, en heb 's avonds gereageerd. Als ik zo op internet lees, hoef ik geen antwoord te verwachten.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:56 schreef Boink het volgende:
Hmm raar, ik heb nog nooit een waarschuwing gehad.. En nu meteen gebanned, heb je wel eens antwoord gehad?
Vier tot tien dagen dagen wachten en het tussentijds gewoon nog af en toe proberen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:14 schreef mx5 het volgende:
Ik heb een probleem als ik mijn proefbetaling invoer dan krijg ik met rode letters de melding: Uw proefbetaling is niet verwerkt – probeer het later opnieuw. Binnen vier tot tien dagen wordt de betaling op uw bankrekening bijgeschreven. --> tewrijl ik de profbetaling al gehad heb op mijn rekening ik kan hem dus nu niet verifieren iemand de oplossing?
als je een advertentie plaats via google (wat dan wordt getoond via adsense) dan geef je bij die advertentie een aanal woorden op welke betrekking hebben op de pagina of de site. Het idee is dan dat de advertenties worden getoond die passen bij de tekst, in jou tekst staan namelijk ook woorden die overeenkomt met die van de adverteerder. Verder is het de hoogste bieder zit er (dacht ik).quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:39 schreef YoshiBignose het volgende:
ik heb een vraagje, hoe bepaald adsense de reclames die er getoont worden? ik krijg namelijk reclame wat niet echt met mijn site te maken heeftkan ik hier wat aan doen?
Je bent afhankelijk van de keywords op je website, zet er dus meer op over reizenquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:28 schreef Wouta het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om met addsense ads te krijgen van een bepaalde catogorie ? Ik mijn geval heb ik een pagina over reizen. Dus ik zo graag ads hebben die daar mee te maken hebben. Ik zie nu af en toe webhosting ads staan....
Eehm titels, meta tags, teksten, namen van afbeeldingen. Zowat alles dus.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:57 schreef YoshiBignose het volgende:
en waar zoek hij die keywords dan? de hele .html pagina? meta tags? of gewoon teksten?
Pak het gewoon subtiel aan, dat is iig niet subtiel.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:44 schreef YoshiBignose het volgende:
aha, dus al zou ik onderaan de pagina een gigantische lijst van comments maken, om hem in een bepaalde richting te duwen zeg maar, werkt dat?
Ook al is het een week, ze reageren gelukkig wel.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:47 schreef Boink het volgende:
Antwoord krijgen kan een week duren alleen
Maar hey, wie geduld heeft krijgt gewoon weer z'n account terug.
probleem is dat je niet kan laten zien dat jij niets fout gedaan hebt. Ik ken meerdere mensen die gebanned zijn door google voor iets waar de niets aan konden doen (valse kliks vooral). Voor een kennis van mij was het zelfs een substantieel deel van zijn maandelijkse inkomen. De adsense inkomsten waren iets van 1000euro per maand, dan ga je toch niet zelf lopen klikken :Squote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:58 schreef Stretto het volgende:
[..]
Ook al is het een week, ze reageren gelukkig wel.
Je krijgt je account terug als je kunt laten zien dat jij er niks aan kunt doen, als je zelf de stomme fout maakt door de regels te overtreden (vaak onbewust) dan zal je gedag kunnen zeggen tegen Adsense![]()
Inderdaad, bij mij ook.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:04 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
probleem is dat je niet kan laten zien dat jij niets fout gedaan hebt. Ik ken meerdere mensen die gebanned zijn door google voor iets waar de niets aan konden doen (valse kliks vooral). Voor een kennis van mij was het zelfs een substantieel deel van zijn maandelijkse inkomen. De adsense inkomsten waren iets van 1000euro per maand, dan ga je toch niet zelf lopen klikken :S
Kortom, voorzichtig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |