10.000 per maand toch zekerquote:Op maandag 13 februari 2006 19:19 schreef Stretto het volgende:
[..]
wat had je dan verwacht met zo'n website?![]()
mogelijkheid 1) je werkt vanaf een andere website of vanaf localhost en iemand drukt waardoor google de klik wel noteert maar je uiteraard geen geld er voor krijgt.quote:
Je bedoeld dat plaatje? Nouja t'was maar een vraagquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:52 schreef 18konijn het volgende:
Google verbiedt overigens dergelijke concrete gegevens te publiceren. Dus zeg niet dat je niet gewaarschuwd was als je eruit geflikkerd wordt...
Ik zit sinds een paar daagjes ook in het Adsense programma. Misschien ligt het aan dat je je rekening nog niet hebt ingevuld? Er stond iets van, zolang je dit en dit niet doet wordt je geld ingehouden. Ik weet niet precies wat ze met Ingehouden bedoelen. Maarja.quote:
Ja als je je rekening nummer hebt ingevuld gaan ze je rekening verfieren. Ze checken of je rekening klopt door er een klein bedrag (bij mij 0,52 cent, Ole) te storten. Vervolgens moet jij dat bedrag invullen ergens in Adsense. zo is het allemaal gechecktquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:21 schreef .dot. het volgende:
[..]
Ik zit sinds een paar daagjes ook in het Adsense programma. Misschien ligt het aan dat je je rekening nog niet hebt ingevuld? Er stond iets van, zolang je dit en dit niet doet wordt je geld ingehouden. Ik weet niet precies wat ze met Ingehouden bedoelen. Maarja.
Leuke site:) Mooi gemaakt ook.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:33 schreef fl00r het volgende:
Hier een site met heel veel (Nederlandstalige) info over Adsense:
http://adsense.hakstege.net
Succes, het kán!
Spamquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:33 schreef fl00r het volgende:
Hier een site met heel veel (Nederlandstalige) info over Adsense:
http://adsense.hakstege.net
Succes, het kán!
quote:Spam![]()
![]()
Leuk zeg, nu is m'n account uitgeschakeld doordat een of andere idioot heel vaak heeft gekliktquote:
Mail Googlequote:Op zondag 19 februari 2006 17:53 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Leuk zeg, nu is m'n account uitgeschakeld doordat een of andere idioot heel vaak heeft geklikt![]()
Adbrite...........quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:16 schreef YoshiBignose het volgende:
jammer dat mijn site niet met google adsense kan werken, omdat ik gokgeralteerde inhoud er in heb staan![]()
pff pokeren is niet eens gokken![]()
Ik neem aan dat beide het niet grappig vinden wanneer je adbrite en adsense door elkaar gebruikt?quote:
Eehm ten eerste heb je de post van degene boven je niet goed gelezen, hij mag geen Adsense gebruiken omdat zijn website met gokken te maken heeft. Dus hierop zei ik: Adbrite.....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik neem aan dat beide het niet grappig vinden wanneer je adbrite en adsense door elkaar gebruikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |