Klaverjassers...quote:
wat wil je al het grote voorbeeld, de grote opper counterhufter, zich verlaagd tot het trainen van spitsenquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:34 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Nee, maar overwegen om je lidmaatschap van DÉ counterhuftersfederatie te beeindigen...
Uhm... Ik heb wel netjes uitgelegd waarom ik dat heb gedaan... Ik persoonlijk denk dat ik weinig keus had...quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:54 schreef komrad het volgende:
[..]
wat wil je al het grote voorbeeld, de grote opper counterhufter, zich verlaagd tot het trainen van spitsen
sorry, morgen zet ik je erin.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:50 schreef jorryt het volgende:
ook al in het vorige deel gezet:
jorryt met De Straattegels (367533) --- Positiespel
morgen belangrijke wedstrijd
De awards pas ik morgen uiteraard ook aanquote:
Mooi, da's dan weer extra winst voor mijquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:11 schreef DaMadKow het volgende:
tvp
En als nou iedereen spitsen gaat trainen ga ik wel wat anders doen hoor
pm wou je toch?quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:11 schreef komrad het volgende:
ik train nog wel defs VK
maar wellicht dat ik in de toekomst een andere training ga doen
Idd ja, veel tijd die ik echt niet heb. Desondanks petje afquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:08 schreef komrad het volgende:
ik vrees dat het jonks idd wel gaat lukken, maar ja je moet er ook wel erg veel tijd in steken, tijd die ik niet heb
wat heb je aan goed passen, als je geen enkele hoofdstat hoger dan zwak hebtquote:Speler met ID 77494246 is voor het laatst gezien als presentator van een infantiel belspelletje op een commerciële tv-zender. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |