quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
. Als ik Lieske was zou ik CHANTAL nomineren als ik eruit vloog.
Ben eigenlijk wel benieuwd wie ze dan kiest.quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop het... en zou zelf zeer zeker ook rancuneus zijn, zeker na dat geslijm van een aantal bewoners toen de nominaties nog niet open waren. Als ik Lieske was zou ik balen dat ik maar 1 persoon mocht nomineren als ik eruit vloog.
klopt.....BB maakt geen reclame...dan Zapje ook niet........quote:
sweet dreamsquote:
Met pindakaas?quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:59 schreef snakelady het volgende:
gaat ff bammetje smeren, heb honger.
Welterustenquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:04 schreef Maerycke het volgende:
Ik ga m'n mandje opzoeken. Truste mensen, het was me weer een genoegen
ow ik ook hoor, ik heb hier achter mn pc al last van vervangende rancunequote:Op zaterdag 24 september 2005 03:00 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop het... en zou zelf zeer zeker ook rancuneus zijn, zeker na dat geslijm van een aantal bewoners toen de nominaties nog niet open waren. Als ik Lieske was zou ik balen dat ik maar 1 persoon mocht nomineren als ik eruit vloog.
Truste.quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:04 schreef Maerycke het volgende:
Dat is dan ook echt alles wat ze weet! Maar ze kent FOK niet!quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:04 schreef APK het volgende:
Chantal weet écht alles van vorige BB's.![]()
see u later...............quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:04 schreef Maerycke het volgende:
En volgens mij ook van alle expedities Robinson, want daar heeft ze het ook heel vaak over.quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:04 schreef APK het volgende:
Als ze een van de dames kiest die haar genomineerd heeft, is alles goedquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd wie ze dan kiest.
Swiet driemsquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:04 schreef Maerycke het volgende:
slaap ze Deltaquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:08 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga ook maar eens, tis alweer 3 uur
Kijkze nog en trusten voor later iedereen
Ze had het ook al over Paradise Hotel...quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En volgens mij ook van alle expedities Robinson, want daar heeft ze het ook heel vaak over.
Dat viel mij ook op ja. Ook al eerder. Volgens mij heeft ze alles heel goed bestudeerd. Alleen slaat haar conclusie hoe hoe ze moet doen om te winnen de plank finaal mis.quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:04 schreef APK het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |