doe ik ook nog ff meequote:Op zaterdag 24 september 2005 02:21 schreef APK het volgende:
[..]
Jij, scanman, Coos en ik trekken de leeftijd behoorlijk omhoog.![]()
Tanja???quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:29 schreef harrie1 het volgende:
ingrit: ik wilde iemand anders nomineren maar dat mocht ik niet doen
Voor Ingrid was het het moeilijkst om de nominaties open te doen. Ze had de weken daarvoor ook alles gedaan om maar niet te laten merken dat ze op Lieske had gestemd. Lieske heeft volgens mij sinds donderdagavond ook niet veel meer met haar gesproken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:29 schreef harrie1 het volgende:
Voel me spontaan jong met mijn 24 jaar.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik met 40 denk ik ook wel.
nou vooruit dan doe ik ook mee.............quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Oh dán haal ik het gemiddelde wel weer naar benedenquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
hahaha, sweet dreams.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:30 schreef MissHobje het volgende:
Ok... ik was verdorrie nog even niet slapen.. omdat ik me weer zo stoor aan Sjankwal
Bleh wat een roddelwijf zeg ..![]()
zo nu kan ik slapen![]()
Ik ken Sanne, Ripley en CartWOman persoonlijk en smeer je dus zo een ban aan.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:27 schreef Coraatje het volgende:
staat nergens dat dat verplicht is
zoietsquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:31 schreef Maerycke het volgende:
Volgens mij is de gemiddelde leeftijd hier minstens 30
Nee!! Jij mag niet meedoen!!quote:
zoiets hoorde ik ook jah, wie o wie zou dat nou geweest zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:29 schreef harrie1 het volgende:
Puhleazzzz..... Mij vergelijken met Didoquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:20 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Wat heeft deze opmerking met BB te maken..... Je ziet het -zoals Joost net zei: in de eerste weken waren we nog fris en vrolijk... nu worden we paranoia en zoeken we overal wat achter... Ik zie ook de spanningen in dit topic ook toenemen.....fris en vrolijk begonnen worden nu de eerste spanningen zichtbaar.... Ook hier hebbenwe Roelen [ Scanman die als geheime opdracht heeft stiekum plaatjes in dit topic te dumpen, Dido's: Flugeltje die slechts zelden post na 22.00 -net zo lui als Dido dus, Delta die elke discussie op zijn Menno's wil winnen, en Joosten [ Peter 6000 en Lekker Simpel]......kortom BB is als het Fok-forum......Voel jij je een Linda of een Rob... meld je gerust aan, ook tanjas zijn natuurlijk van harte welkom!
Harrie!quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:29 schreef harrie1 het volgende:
ik wacht rustig afquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ken Sanne, Ripley en CartWOman persoonlijk en smeer je dus zo een ban aan.
ze was in Menno & ingrid wel teleurgesteld maar dat heeft ze niet echt laten merken volgens mij...quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:31 schreef scanman01 het volgende:
Voor Ingrid was het het moeilijkst om de nominaties open te doen. Ze had de weken daarvoor ook alles gedaan om maar niet te laten merken dat ze op Lieske had gestemd. Lieske heeft volgens mij sinds donderdagavond ook niet veel meer met haar gesproken.
Nee, maar ik ken er wel één waardoor ik vanavond weer eens ontzettend belazerd ben! Telt dat?quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:32 schreef -Delta- het volgende:
Voelt er iemand zich op z'n Tanja's vanavond?
Gelukkig ben ik nog niet zo oud als je je leeftijd omdraait... Maar veel scheelt het niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Voel me spontaan jong met mijn 24 jaar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |