Christina Ricci in:quote:Op zondag 25 september 2005 00:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Haar naam en gelijk ook maar 5 films met haar
[afbeelding]
Arty Te Laatquote:Op zondag 25 september 2005 00:44 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Christina Ricci in:
Buffalo '66
Miranda
Adams Family
Adams Family Values
The Opposite of Sex
<drama-king>quote:
Ik denk dat jij wel een mooie award in de wacht sleept straks in december. Rick Moranis Award ofzo.quote:Op zondag 25 september 2005 00:51 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
<drama-king>
Ach ja. Mijn rol is de dankbare taak van het spelen van de schlemiel in het toneelstuk genaamd FMT.
</drama-king>
Maar het is fijn aan de verwachtingen te voldoen.
Ik zou natuurlijk ook gewoon wat sneller kunnen tikken...
quote:Op zondag 25 september 2005 00:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Carrie omdat dat de enige fik is waar doden vallen?
De vierde is WWW?quote:
Ik dacht daar die spin van Wild Wild West in te zien...quote:Op zondag 25 september 2005 01:00 schreef Sheridana het volgende:
wie? wat?
quote:Op zondag 25 september 2005 01:01 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik dacht daar die spin van Wild Wild West in te zien...
jij hebt in de RJP zitten lezen?quote:Op zondag 25 september 2005 01:07 schreef Sheridana het volgende:
[..]
In de vijfde....Ik zou willen dat ik dat meisje was....Alleen voor die film hoor!!
Eh....nee?quote:Op zondag 25 september 2005 01:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
jij hebt in de RJP zitten lezen?
Omdat ik vanavond heb gezegd dat ik Keira leuk vind. Tsja tegen Depp leg ik het altijd af natuurlijk.quote:Op zondag 25 september 2005 01:09 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Eh....nee?
Er zit een erg lekke...eh..goede acteur in die film....
Maar jij blijft mijn held hoor!
De eerste en de vijfde herkende ik meteen, de vierde dus niet... De derde is volgens mij Drew Bear me More uit Firestarter. De tweede is ook nog even blanco.quote:Op zondag 25 september 2005 01:07 schreef Sheridana het volgende:
De eerste Carrie....
De tweede gaat over een gestoord iemand
Derde plaatje...het meisje op de foto is erg gevaarlijk
vierde plaatje: ...ik heb er eentje in de slaapkamer...
In de vijfde....Ik zou willen dat ik dat meisje was....Alleen voor die film hoor!!
Nou, Pirates of the Carribean: Curse of the Black Pearl omdat Johnny Depp daarin zit Keira met hulpmiddelen het vuur heeft moeten aansteken?quote:Op zondag 25 september 2005 01:18 schreef Sheridana het volgende:
De derde heb je ook goed...Je hebt eigenlijk genoeg nu om de connectie te maken!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |