Ow...dan zou ik 'm zeker moeten weten he?quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Geen little rascal. Een van mijn favoriete films.
Hm...ook eens rondneuzen daar een keer....quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Misschien wel. Victorinox, DH en Haagse_Elfje zeker omdat zij hun neus laten zien in het Filmassociatiespel.
Een zeer leuk en verslavend topic.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:03 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Hm...ook eens rondneuzen daar een keer....
Anyway, ik weet het niet...
Je kent hem toch.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:09 schreef Sheridana het volgende:
Things to do in Denver when you're dead?
Ja maar wel de associatie er in kleine lettertjes achter.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:13 schreef Sheridana het volgende:
Ik ken de film...alleen niet gezien...als je niet had gezegd dat CW en AG erin zaten, wist ik het nog niet....dus nee, geen idee wat een buckwheat is!!
En mag ik From Dusk till Dawn zeggen, na Twisted? Vanwege die bar, Titty twister?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Nou omdat jij het bent en ik vandaag in een aardige bui ben krijg je toch het punt.
Sheridana +1
Een buckwheat is de doodstraf, maar niet zomaar dood, dood op een hele pijnlijke manier. Zo weinig mensen hebben deze fantastische film gezien, jammer want hij is echt heel bijzonder.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:16 schreef Sheridana het volgende:
[..]
![]()
Maar wat is nou een buckwheat?
Bij mij ook, komt ook steeds bij. Dus wordt die lijst steeds langer.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:19 schreef Sheridana het volgende:
Hij staat nog op mijn 'te kijken' lijstje....die helaas ERG lang is....
Zoiets ja. Ik zal maar niet de buckwheats verklappen want jij moet de film nog zien.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:25 schreef Sheridana het volgende:
Dus een buckwheat is net zoiets als een fatality bij Mortal Kombat?
4 keerquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Nicky Cage en Sean Bean in National Treasure. Boutfilm....
quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zoiets ja. Ik zal maar niet de buckwheats verklappen want jij moet de film nog zien.
Sheri speelt videogames?
Ik speel meestal Tekken, Soul Calibur, Pro Evo en San Andreas.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:32 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Maar er zijn er maar 3 of zo die ik echt leuk vind en vaak speel....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |