Ja en dát was wel moeilijk zeg, dat je dat door hadquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:34 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik had vorige keer ook gelijk met Rikkert dus ik zou maar oppassen als ik jou was![]()
ik was ook groot voorstander van kelly, maar de rest van de opsomming niet....quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:35 schreef scanman01 het volgende:
En ze is fan van Frans Bauer.... en stemt op LPF ..
Need I say more?
Als je dat echt gelooft, waarom kijk je dan in godsnaam nog naar dit programma?quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze vertellen dat ze het van de producenten gehoord hebben. Ik weet het verder ook niet...
Verhaal erachter was dat Ruud tóch wel zou verkopen en de winnaar zou óók commercieel heel handig zijn. Door Bart te laten winnen konden ze dubbel vangen ofzoiets.
Ja daaromquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja en dát was wel moeilijk zeg, dat je dat door had![]()
We zullen zien, als Ralph gaat, dan gaat ie, pech gehad, had ie wat minder rustig moeten zijn.
Gaat Lieske, dan gaat ze.
Ach uiteindelijk moeten ze allemaal een keer gaan![]()
Bart was cool... maar hij kon niet tippen aan Ruud.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker niet.... Bart was BB1
"Ouwe lullen moeten weg... ouwe lullen staan alleen maar in de weg"
Zoals ik al aangaf... Ik weet het niet... De bewoners vertelden het zojuist en ik vind het wel een interessant gesprek.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je dat echt gelooft, waarom kijk je dan in godsnaam nog naar dit programma?
Als ik echt van mening was dat het allemaal dikke nep was, dan keek ik niet meer. Okee, ze kunnen vepaalde beelden sturen, maar de uitslag manipuleren geloof ik niet in.
Dan had vorig jaar wel iemand anders gewonnen.... En dan had Kelly wel gewonnen in BB3
Oh ja jij bent zo'n Linkse aanhanger met het motto "elk mens verdient een kans"quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:35 schreef scanman01 het volgende:
en stemt op LPF ..
Need I say more?
Ralph is te lief, misschien kwam ie bij de voorrondes en gesprekken wel als een enorme hufter over, dat ze daarom dachten 'hey dat gaatquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:36 schreef Rica het volgende:
[..]
Ws. hadden ze (BB redactie) gehoopt dat er wat meer uit het Nathalie-Ralph hele ex gebeuren zou komen maar dat valt allemaal wat tegen.
Ruud kon ik echt uitkotsen aant eind, wat een simpele vent zegquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:38 schreef BB-King het volgende:
[..]
Bart was cool... maar hij kon niet tippen aan Ruud.![]()
Ik ben zeer links inderdaad ja.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:39 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh ja jij bent zo'n Linkse aanhanger met het motto "elk mens verdient een kans"![]()
En Lieske-ik-vind-Zalm-een-schatje-fanquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben zeer links inderdaad ja.
Precies. Onvoorstelbaar dat Ruud zo ver is gekomen. Wat een droplul was dat.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:40 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ruud kon ik echt uitkotsen aant eind, wat een simpele vent zeg
Bart vond ik echt geweldig met z'n opstandige gedragJa de goeie ouwe tijd
![]()
Ik heb BB1 nooit gevolgd, maar van wat ik er van heb gezien, idd een simpele vent.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:40 schreef BlaBlub het volgende:
Ruud kon ik echt uitkotsen aant eind, wat een simpele vent zeg
Tja... dat is idd een zeer groot nadeel.. Doe je niets aan. Van de rest weet ik niet wat ze stemmen trouwens (behalve Joost)quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:41 schreef Falco het volgende:
[..]
En Lieske-ik-vind-Zalm-een-schatje-fan!
Oke weer een streepje op het notitieblok waarom we altijd zo in discussie zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben zeer links inderdaad ja.
Jij bent dus rechts? Verbaast me inderdaad helemaal niets.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:42 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oke weer een streepje op het notitieblok waarom we altijd zo in discussie zijn![]()
Rond December zal er wel een waslijst zijn![]()
Wat stemt Joost?quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja... dat is idd een zeer groot nadeel.. Doe je niets aan. Van de rest weet ik niet wat ze stemmen trouwens (behalve Joost)
Joost is lid van D66quote:
Nog even als reactie hierop: jij vindt dat niet begrijp ikquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:39 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh ja jij bent zo'n Linkse aanhanger met het motto "elk mens verdient een kans"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |