abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30875493
Ik weet niet precies of ik hier goed zit, maar ik heb een vraagje wat betreft een paar juridische zaken en het bestuurlijk gedoe waar ik geen weet van heb.

Het zit zo:
Sinds een aantal maanden bezit ik een getrainde beer uit het oostblok. Deze beer is door eeen oude wijze russische entertainer (Boris Popov) opgevoed tot circus beer. De beer kan dansen, lachen, brullen, en allerlei kunsjes.

De beer is bruin, vrij groot en heeft een gouden ring door de neus.

Nu wil ik zo af en toe eens optreden met de beer. In de stad bij feesten ofzo (koningingendag) of andere boekingen.

De vraag is even simpel als complex.. MAG DAT!?

Ik weet hier helemaal niks van. Het enige wat ik heb is een gezonde dosis werklust, een gouden hart. en een enorme "drive" om samen met Jappe de mensen blij te maken.

Het duo Coco (dat zal mijn artiestennaam dus zijn) en Jappe; "om door een ringetje te halen".

Prachtig toch!?
Maybe you're the same as me, we see things they'll never see
  zaterdag 24 september 2005 @ 00:18:36 #2
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_30875694
Ik denk dat Foppe een roerend registergoed is en dat je die kunt aangeven bij de Kamer van Koophandel en dan een handel kunt beginnen. NL is een vrij land dus treed op waar je wilt
AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
pi_30882340
Gewoon tijdens kantooruren even bellen met drs. Anette Visser of Bernadet Van der Veen op nummer 0317 650 200. Zij kunnen de nodige vergunningen voor je regelen.
pi_30882434
Dit is toch wel een van de bizarste topics die ik ooit in WGR gelezen heb (inclusief de antwoorden!)

ik begrijp er dan ook werkelijk geen fuck van...
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
  zaterdag 24 september 2005 @ 11:54:22 #5
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_30882491
Ik denk dat dit topic in ONZ thuishoort
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  Licht Ontvlambaar zaterdag 24 september 2005 @ 14:27:17 #6
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_30886681
En even dicht...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')