abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 september 2005 @ 23:58:04 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30875181
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de streamverslagen. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic posts zullen worden verwijderd.

Vervolg op de Streamverslagen van vrijdag 23 september 2005
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_30875582
Joost vind de opdracht niet leuk hij zegt dat ie Tanja zo een pakje zou geven maar dat ie dan genomineerd staat
ook hebben ze blijkbaar een waarschuwing gekregen dat ze de petten moeten dragen als die weer af zijn is de weekopdracht mislukt

Roel is een rondje planten aan het opnoemen die in de kamer staan om te eten Ingrid lijkt wel in voor alles ook de foto van Rikkert wordt genoemd als eetbaar
pi_30875827
Stream 1

0.06 Op en bij de blauwe stoelen. Joost zegt dat het rookpolitiepetje bijna altijd op moet. Ook als je 's nachts naar de wc moet. Linda : Het stinkt hier zo naar uien. Ralph en Dido zitten samen in een blauwe stoel. Ingrid zegt dat ze liever drie peuken op eet dan nog een ui. Dido denkt dat het Ralph niet lukt nog een ui op te eten. Dido : Voor de eer. Kom op Ralph. Ralph : Wat zit je me op te stoken. Dido : Ik pel hem voor je. Ralph : Morgen weer. Lieske zegt dat ze allergisch is maar dat ze pindakaas wel lekker vindt. Menno : Wie durft de foto van Rikkert op te eten ?

0.14 Lieske zegt dat je moet kotsen als je een eetlepel zout eet. Ingrid : Wel lekker om jezelf te cleanen dan. Ingrid en Linda beweren dat ze er niet van gaan kotsen. Ingrid : Ik hou echt van zout. Menno en Rob zeggen dat je zout niet wegkrijgt. Dido : Als ik die ui niet gehad had ik nu meegedaan. Rob : Je wordt echt strontziek. Je longen kots je uit je lijf. Ik wil het graag meemaken. Menno : Ik ook. Rob : Wie kotst nomineer ik meteen. Ingrid : Dat vind ik een valse opmerking. Dido : Dan nomineren wij hem. Roel : Laten we het wel gezellig houden. Dido : Ik doe het niet. Ik heb geen zin te gaan kotsen. Ingrid en Linda brengen hun claim niet in de praktijk. Het gesprek komt op een ander onderwerp.
pi_30876174
0.35 ze praten gezellig met zn allen over uit je mond stinken... en hoe erg dat is.
knoflooksaus bij de shoarma is het ergst zegt Linda, veel erger dan verse knoflook. Natalie vind tapas erg lekker maar die knoflook...
  zaterdag 24 september 2005 @ 01:20:20 #5
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30877142
Het is Roel inmiddels weer gelukt een sigaret te roken in de badkamer.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_30877179
Rob en Roel hebben net gesprek gehad in de slaapkamer over het niet roken. Rob zegt dat hij erg waardeering heeft voor Roel. Dat het zwaar gaat worden voor hem en dat hij maar moet denken "er zijn ergere dingen in het leven".
Dat beaamd Roel volmondig.
pi_30877278
Chantal, Ingrid, Joost en Nathalie bespreken de exit. Chantal denkt dat Roel er niet uitgaat omdat hij een "player" is en de mensen dat interessant vinden. Ze vind het gek dat Roel er mee weg komt dat ie met meerdere dames wat uitvoert en niemand boos op elkaar is daarom of boos op hem is.
  zaterdag 24 september 2005 @ 01:28:29 #8
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_30877299
1.22 Roddeltijd. Chantal, Ingrid, Menno en Nathalie bespreken de nominaties. "Het kan alle kanten op"zegt Chantal. Joost zie ik er nu ook bijzitten, maar doet niet echt mee aan het gesprek.

1.23 Chantal weet veel van BB-geschiedenis....Menno haakt in: Bart heeft gewonnen, maar het had ruud moeten zijn. Bart was commercieel interessanter.
Nathalie beweert zelfs dat huidige medewerkers aan haar hebben toegegeven dat Ruud eigenlijk hadden gewonnen.

Chantal: "De laatste keer won die jankerd" [ bedoelen nu Jeanette]
Menno schakelt na het onderwerp jankers probleemloos over op Lieske. Menno denkt dat Lieskeeen goede kans maakt, "omdat ze er goed uit ziet" vraagt Chantal wijfelend.
Chantal heeft erg de indruk dat zij stemmend Nederland goed in de peiling heeft; "Voor 16 -jarigen is Roel natuurlijk ook een held". En daarna "Ralph wordt natuurlijk op handen gedragen door de oudere doelgroep, ze vinden hem natuurlijk zielig dat hij later binnenkwam en het zwarte schaap werd...."

1.30 De groep heeft nu camera's als onderwerp. Dit onderwerp is al erg vaak voorgekomen dit jaar. Nathalie speelde samen met Dido "jut en jul" uit haar opmerking kan ik opmken dat ze het beiden teleurstellend vonden dat de camera's hier geen aandacht voor hadden.... "doen we een keer leuk worden we niet gefilmd"

De bewoners vertellen nu dat ze cameramannen horen praten, gordijnen waarachter camera's staan worden opengerukt.....

Bewoners beweren nu dat indien ze uit huis zijn ze allemaal terugkomen; ze komen met hijskranen, laptops, vliegtuigjes. Joost beweert dat ondanks dat hij verder weg woont ook langs gaat komen...

Chantal vraagt zich af wat ze thuis van haar vinden "vinden ze het leuk wat ik doe" nee

Ingrid vertelt dat BB haar heeft gerustgesteld; "BB zei; we zetten je echt wel goed neer".

[ Bericht 34% gewijzigd door Maurisico op 24-09-2005 01:42:45 ]
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_30877415
Rob, Roel en Ralph zijn in de slaapkamer. Ze hebben verhalen over dat het best wel een gek idee zou zijn dat er "iets gebeurd in het huis". Dat er misschien wel een psychopaat in het huis zit. Dat die gewoon door de screening heen gekomen is.
Roel verteld dat door middel van een 3-tal vragenlijsten (die hij bij psychologie heeft gehad) mensen gedefinieerd kunnen worden als psychopaat.
Roel zegt dat er ook socio-pathen zijn. Bijvoorbeeld iijskoude oplichters die "gewoon een ton op kunnen strijken".
Rob verteld het verhaal over de "meester-oplichter" die ging beleggen. Verhaal over ontraceerbaar geld. Het gaat Rob erom dat 1 iemand die goed vertrouwd is zoveel mensen in de maling kan nemen.
pi_30877472
Rob verteld nog een verhaal over een oude man die hij tegenkwam bij de bushalte. Keurig in pak. Man vertelde verhaal over dat hij bestolen was en dat hij op weg was naar zijn dochter. Die man vroeg 50 gulden aan Rob. Geeft Rob naam/adres enz. en Rob geeft het geld. Terwijl hij naar huis rijdt denkt hij.... ik word in de maling genomen. Hij het nummer nabellen. Bleek dus geen echt nummer te zijn.
Rob las de dag erna in de krant dat die man door heel nederland aan het oplichten was.
pi_30877541
Chantal, Ingrid, Menno en Nathalie hebben het over de camera's. Ze zeggen dat ze zich soms storen aan de draaiende camera's. Volgens hen probeert BB ze te laten denken dat ze niet gefilmd worden als de camera's niet op hen gericht zijn, dan ben je volgens Menno eerder geneigd om vrijer te praten. De camera's achter de spiegels zijn volgens Nathalie veel interessanter, die kunnen ook inzoomen.
pi_30877573
De mannen zijn erover eens dat het door oplichters komt dat je bijna niemand meer kan vertrouwen. Roel verteld een verhaal over een stel oplichters dat overlijdensberichten nagaat en dan rekeningen voor een bijbel stuurt. In de hectiek van een begravenis worden dat soort rekeningen gauw betaald. Ralph vindt het wel creatief. Roel vindt het ziek. Ralph ook, maar wel creatief.
Rob verteld dat er bij zijn bedrijf geld was geïncasseerd. Bij navraag bleek dat het een louche opzetje was vanaf Aruba. Gesprek gaat over het feit dat dat bedrijfje incasso's stuurt die getekend worden. Er worden daarna kleine bedragen geïncasseerd en bij veel bedrijven komt dat niet eens boven. Rob heeft het wel ontdekt en aangifte gedaan bij de bank die het verder ging uitzoeken.

Roel heeft een verhaal over een erotisch bedrijf die bestellingen op vooruitbetaling verzond. Na betaling kreeg je een cheque terug met de mededeling dat de goederen niet meer leverbaar waren. De cheque stond op naam van de "manlijke anus verwenclub" en er waren maar weinig mensen die naar de bank durfden te gaan om de cheque te verzilveren.

zaterdag 24 september 2005 @ 01:46:12 #13
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_30877589
1.39: Joost: heb je al met Rob gepraat?
Menno: nee, niet vandaag, morgen weer, heb ik vandaag geen zin in...

Chantal, Menno en Ingrid praten nu over Paradise-beach [ nav nomineren...]. Chantal: Spanningen liepen daar hoog op, mensen lieten zich daar zo gaan...ze hebben daar iemand er compleet doorheen gehaald.
En zo komt Menno weer automatisch op Lieske.

Opvallend: de bewoners zijn het erover eens dat zeworden "neergezet" tijdens de uitzendingen. ze vergeten hierbij dat wij zenatuurlijk dag en nacht volgen Bewoners zijn er van overtuigd dat BB ze overdreven wegzet op TV. Menno: "Ingrid en ik zien elkaar soms helemaal niet, maar wedden dat ze dan toch ons de hele uitzending samen in beeld brengen"

Chantal heeft het nu over expeditie Robinson. Ook hier haalt ze een aantal voorbeelden aan....Chantal blijkt andermaal een reality-soap fan.

[ Bericht 77% gewijzigd door Maurisico op 24-09-2005 01:52:25 ]
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_30877607
Ralph verteld dat iemand in het buitenland (waarschijnlijk Z-Afrika) hem aansprak om geld voor een treinkaartje. Hij vertelde dat hij berooft was. Die jongen vroeg om 20 euro en voor zijn vriendin ook. Ralph zegt dat ie het niet gegeven heeft omdat ie argwaan kreeg omdat hij het ook vroeg voor zijn vriendin.
pi_30877632
Chantal lijkt een obsessie te hebben voor Real-life soaps.
Ze weet alles te vertellen over eerdere BB's en nu heeft ze het weer over Paradise Hotel. 'Robinson Island' (oftewel Expeditie Robinson) zit ook in haar repetoire en wordt nu besproken (met een linkje naar het rantsoen)

Chantal is jaloers op het eten wat Tanja krijgt
pi_30877675
0.41 Menno : Wat is je mooiste herinnering in het huis ? Dido : Dat zij bij dat boompje is omgevallen. Als je het over domme dozen hebt, dat is dat. Joost : Wat is jouw mooiste moment ? Menno : Drie dingen. Dat jij Dido een trap voor haar hol gaf. Menno steekt een sigaret op. Ingrid tegen Dido : Dat jij heel serieus zei, wil je gepijpt worden. Linda : Toen we de cameramannen gingen bespieden in de slaapkamer. Ingrid : Ik had bij jouw huilbui willen zijn (ik neem aan tegen Linda). Ralph bij het fietsen. Net of hij een pilletje op had. Nathalie heeft het over een gebeurtenis in het bubbelbad. Dido : En jij Ralph ? Wat is jouw leukste moment ? Ralph denkt na. Dido : Lies, wat is jouw leukste moment ? Lieske : Wat is mijn leukste moment ? Chantal : Ik heb geen één moment van, die is leuker dan de anderen. Lieske vindt dat ook. Ingrid : Roel ? Roel : Het moment dat ik genomineerd werd. En dat ik een week niet mag roken en pindakaas moet eten. Anderen : Hahaha. Roel : Losse momenten vond ik het leukst. De lapdances en de tongzoen vond ik hoogtepunten.

0.52 Joost : De zwangerschapgym vond ik ook leuk. Ik heb niet echt één moment. Linda : Het kotsen is het lelijkste dat ze van me hebben gefilmd. Zo lelijk dat ze het niet kunnen uitzenden. Ze vertelt weer dat ze in haar blote kont in de wc heeft gekotst. Diverse bewoners zijn naar bed gegaan.

Stream 3

1.01 Roel rookt een sigaret onder de douche en poetst zijn tanden.

Stream 1

1.08 Joost : Wij zouden eigenlijk 's nachts achter iemand aan moeten lopen. Een andere oplossing is dat de pakjes verstopt worden als zij gaan slapen. Joost niet serieus : We krijgen allemaal 15000 euro als we een roker zo ver krijgen dat hij gaat roken. We mogen straks vier mensen nomineren. Ik heb een leren broek besteld. Joost : Nee maar Menno, er zijn echt geen opdrachten. Chantal : Moet je Roel achterna lopen als hij naar buiten gaat ? Joost : Je krijgt te horen (in de dagboekkamer neem ik aan), weet je dat hij in die tijd had kunnen roken ? Ze kunnen sigaretten in hun zak hebben. BB let ook op. Als een roker gewoon op de plee gaat zitten. Ik vind dat ze het allebei heel knap doen. Ik heb Tanja alleen vanmorgen gezien. Ik heb gisteravond al bedacht dat ik op geen enkele manier de lol er van in moet zien. Ze nemen het zo serieus. Hij zegt weer dat hij zich in heeft gehouden aan de inpaktafel. Joost : Normaal gesproken heb ik daar schijt aan. Nu zit ik twaalf uur met mensen aan tafel. Soms moet je rekening houden met elkaar. Maar het moet niet ten koste gaan van jezelf. Chantal : Je moet de middenweg vinden. Joost zei dat hij dat niet heeft gedaan en dat hij zich nu weer in moet houden. Chantal : Je kunt beter Lieske Roel laten volgen. Hij accepteert meer van haar. Ze straalt misschien minder gezag uit met pet. Dan kan jij beter Tanja nemen. Joost : Tan wil met je praten. Roel wil niet dat je met hem praat deze week. Dit was pas dag één. Het wordt alleen maar erger. Chantal : Het wordt niet erger. Joost : Ben je wel eens gestopt ? Chantal : Nee. Ik ben wel eens een dag gestopt. Het is heel verschillend of je er zelf voor kiest of dat het om een spelletje gaat. Helemaal als er een nominatie boven je hangt. Als ie het volhoudt dwingt alleen maar meer respect af. Het zal hem geen wineieren leggen. Joost : Hij heeft zich vandaag goed gedragen. Tanja probeert er definitief vanaf te komen. Roel zit donderdagavond klaar met een aansteker. Chantal : Als hij wegmoet denkt hij, waar heb ik het voor gedaan. Joost : Ik denk dat het tussen Roel en Lieske gaat. Ik denk Lieske. Menno : Ik hou het op Roel. Joost : Een interessant figuur. Chantal : Hij brengt een hoop teweeg. Joost : Ik wil hem niet kwijt. Het zou saaier worden.

1.22 Chantal over Roel : Het is frappant te zien dat veel vrouwen je leuk vinden en dat je er mee wegkomt. Op één dag verklaar je je liefde, je ligt met een ander in bed en je zoent met een derde. De vrouwen hebben geen ruzie gehad. Het is heel vreemd. Normaal zeg je wat flik je mij nou. De vrouwen zitten gewoon met elkaar te beppen. Het is ook niet Brad Pitt. Bij alledrie de meiden niet het type waar ze normaal op zouden vallen. Ingrid : In het echte leven gaat het niet zo. Chantal : Of het is het type dat daar mee weg kan komen. Het is wel grappig om te zien. Ingrid : Ja leuk. Joost : Interessant. Chantal : Er zijn wel meerdere mooie koppies weggestemd, zoals Sabine. Als die (Roel) weggaat, wat gebeurt er dan nog ? Nathalie : Die gaat er ook niet uit. Chantal : Als je een player in het huis hebt, dat vinden mensen heerlijk. Dat is leuker dan mensen zien eten. Nogmaals, je kan er geen pijl op trekken. Hoewel ik hem de vorige keer aan zag komen, dus waarom nu niet. Chantal zegt dat Menno aan de beurt was gekomen als Roel niet genomineerd was. Chantal : Jij hebt mazzel gehad.

1.28 Chantal : Het hangt er ook vanaf hoe mensen genomineerd worden. Ingrid : Bij deze nominatie zijn ze alle drie sympathiek. Ingrid stelt dat Ruud eigenlijk BB 1 heeft gewonnen. Menno : 's Middags was al bekend dat Bart zou winnen, dat was commercieel gezien het interessantst. Chantal : Waarom heeft Jeanette dan gewonnen ? Die heb ik nergens meer gezien. De laatste keer heeft een jankerd gewonnen. Die alleen maar heeft gehuild. Ik kende niemand die op haar heeft gestemd. Dan vraag je je toch af. Iedereen heeft haar over het hoofd gezien in het huis. Menno : Elke dag zie je de foto van Lieske (op de televisie). Chantal : Seksbommen zijn er weggestemd. Ingrid zegt dat uiterlijk niet uitmaakt voor mensen die elke dag kijken. Joost zegt dat er meer door meisjes wordt gestemd en wel op jongens. Ingrid zegt dat ze op meisjes stemde. Ze heeft o.a. op Kelly gestemd. Nathalie zegt dat ze ook op Kelly heeft gestemd. Menno zegt dat hij tijdens een gesprek kijkt naar de camera's in de buurt. Chantal zegt dat ze er naar kijkt omdat andere mensen er naar kijken. Menno zegt dat soms bij een interessante gesprek geen vaste camera's op hen gericht staan maar dat hij zeker weet dat er dan cameramensen staan te filmen.

1.38 Chantal en Nathalie zeggen dat de cameramensen de gordijnen niet meer zachtjes open doen. Nathalie gaat naar bed. Joost zegt dat de andere reden dat hij Ralph heeft genomineerd was dat hij niks met Ralph heeft. Joost : Heb jij met Rob gepraat ? Menno : Daar heb ik geen zin in. Joost : hebben jullie al met Lieske gepraat ? Menno : Ja, gisteravond in het bubbelbad. Ingrid vindt het kut dat er geld aan het programma vast zit.
pi_30877697
01.51 De heren besluiten te slapen. Rob zegt dat als hij snurkt de mannen gewoon zijn neus dicht moeten houden. Ralph en Roel vragen zich af hoe lang. Roel zegt dat ook een emmer water kan.
Ze hebben het over de jacuzzi. Het is inmiddels 37 graden en morgen kunnen ze erin. Wel willen ze ervoor zorgen dat iedereen zich gaat douchen voordat ze in het bad gaan.
pi_30877733
1.55 De heren doen een serieuze poging te gaan slapen.
pi_30877745
Chantal heeft spijt van een nominatie, maar ze wilt het niet vertellen. ze zegt wel dat ze onder druk staat omdat ze moet nomineren
http://www.companydesign.nl/weblog/weblog.html
pi_30877961
Joost, chantal, ingrid en menno gaan een lekker drankje nemen, en roddelen over de rest van de bewoners
http://www.companydesign.nl/weblog/weblog.html
pi_30878255
1.55 Joost : Buiten degenen die nu genomineerd staan zou ik niet weten op wie te stemmen. Chantal over nomineren : Het is een beetje Jezus spelen. Chantal : Ik denk dat je over een maand denkt, waarom heb ik die weggestemd. Sommige mensen zullen hun charme kwijt zijn. Dan denk je, ik heb het nu wel gezien. Je kan nog voor ruzies komen te staan. Ingrid zegt dat mensen zich nu al minder inhouden. Mensen gaan gewoon slapen als ze dat willen. Ingrid zegt dat ze vaak een momentje voor zichzelf zoekt. Chantal zegt dat ze dat helemaal niet doet. Joost zegt dat hij het thuis wel doet maar hier niet. Ingrid tegen Chantal : Jij wil niks missen. Chantal : Dat wordt ook minder hoor.

2.00 Joost : We hebben drie dagen voor Jan Kut zitten werken en nu zitten we toch uien te eten. Ik had gehoopt, jullie zijn toch doorgegaan, fifty fifty. Menno en Chantal zeggen dat ze nu weten waar ze aan toe zijn met BB. Joost : Bij een volgende opdracht ga je er toch weer voor. Chantal : Ik vind het eten niet zo belangrijk maar ik vind het voor andere mensen heel belangrijk. Ingrid : Misschien dat we individuele opdrachten krijgen om iets te winnen voor de groep. Menno : Ik hoop dat het zo blijft, uien met pindakaas. Joost : Als het echt twee boterhammen per dag was geweest had ik er nu niet zo gezellig bij gezeten. Chantal zegt dat niemand Rob naar de dagboekkamer ziet gaan en dat je nooit hoort dat hij naar de dagboekkamer wordt geroepen. Joost : Voor hetzelfde geld is het niks en speelt hij een spelletje met ons.

2.06 Joost denkt dat Tanja door te eten tijdens de opdracht te ver gegaan is met het 'koningin zijn'. Hij zegt dat ze vervolgens toegesproken is in de dagboekkamer. Daarna is ze veranderd. Joost zegt dat Tanja soms leuk is en soms nog geen gedag zegt.

2.10 Joost : De laatste twee dagen heb ik echt last van die haan. Joost en Menno zeggen dat BB vanmorgen niet goed wakker was in de dagboekkamer. Menno : Ze hebben echt een goed feestje gehad gisteren. Joost zegt dat iemand hem adviseerde naar de toneelschool te gaan maar dat hij alleen maar vrolijk kan zijn. Ingrid zegt dat je het kunt leren.

2.18 Ingrid : Een paar mensen kunnen met iedereen opschieten. Chantal : Ik geloof wel dat dat oprecht is. Ik ga naar het groepje waar ik kan lachen. Dat is heel menselijk. Toch ?

2.22 Joost zegt dat op zijn werk een meerderheid een hekel aan hem had omdat hij als jonge blaag overal doorheen rende. Joost houdt een heel betoog over anderen aardig vinden en zelf aardig gevonden worden. Joost vindt zijn vriendin 'meer vrouw en volwassen' dan Lieske terwijl ze ongeveer even oud zijn. Chantal zegt dat Lieske een beschermd leventje had. Chantal : Ik ben blij voor haar dat ze 19 jaar is en nog zo puur is. Ik denk dat ze sterk genoeg is. Na zeven nominaties zit ze vandaag weer gewoon haar verhaal te doen. Ingrid : Donderdag loopt ze het liefste er uit. Joost : Hoeveel maatjes heeft ze ? Ingrid : Ik vind haar echt een maatje. Ik wil haar echt een kans geven, heb ik in de dagboekamer gezegd. Chantal : Waarom heb je haar dan genomineerd ? Ingrid : Ik kan niet op haar niveau zitten. Ik heb spijt, ik zou het omkeren maar het mag toch niet. Joost : Ik leer Ralph misschien kennen door mijn nominatie. Ik heb geen spijt. Hij zegt uit zichzelf nooit iets. Chantal zegt dat Ralph meer diepgang heeft dan ze eerst dacht. Joost : hij gaat er zo voor. Chantal : Ik heb gezegd, je moet zorgen dat je niet onzichtbaar bent. Ingrid : Ze zetten hem wel grappig neer. Chantal : Ik weet niks van hem. Ingrid : Zoals Lieske's ouders het hebben gedaan, ik zou trots zijn op zo'n meisje.

2.36 Joost vertelt over zijn vriendin Brenda.
pi_30878485
2.50 Menno geeft toe aan Ingrid , Chantal en Joost tactisch gestemd te hebben. Door op Lieske te stemmen had hij volgens zijn eigen gedachtegang zelf minder kans om genomineerd te worden.
  zaterdag 24 september 2005 @ 03:43:36 #23
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30878980
Rond half vier laat muis zichzelf weer eens zien. Dit tot grote vreugde van de regie die live registreerde hoe muis de hele tuin doorliep en daarbij wederom de muizenval links liet liggen.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 24 september 2005 @ 03:45:04 #24
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30878991
De regie heeft het nog nooit zo druk gehad s'nachts

zaterdag 24 september 2005 @ 03:47:44 #25
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_30879007
03.46 Alle bewoners zijn in diepe rust. Behalve Joost, Menno, Ingrid en Chantal. Ze bespreken eigenlijk nog steeds hetzelfde als de rest van de avond. (Het is zulke smalltalk dat deze niet interessant is om hier op te schrijven)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')