1.22 Roddeltijd. Chantal, Ingrid, Menno en Nathalie bespreken de nominaties. "Het kan alle kanten op"zegt Chantal. Joost zie ik er nu ook bijzitten, maar doet niet echt mee aan het gesprek.
1.23 Chantal weet veel van BB-geschiedenis....Menno haakt in: Bart heeft gewonnen, maar het had ruud moeten zijn. Bart was commercieel interessanter.
Nathalie beweert zelfs dat huidige medewerkers aan haar hebben toegegeven dat Ruud eigenlijk hadden gewonnen.
Chantal: "De laatste keer won die jankerd" [ bedoelen nu Jeanette]
Menno schakelt na het onderwerp jankers probleemloos over op Lieske. Menno denkt dat Lieskeeen goede kans maakt, "omdat ze er goed uit ziet" vraagt Chantal wijfelend.
Chantal heeft erg de indruk dat zij stemmend Nederland goed in de peiling heeft; "Voor 16 -jarigen is Roel natuurlijk ook een held". En daarna "Ralph wordt natuurlijk op handen gedragen door de oudere doelgroep, ze vinden hem natuurlijk zielig dat hij later binnenkwam en het zwarte schaap werd...."
1.30 De groep heeft nu camera's als onderwerp. Dit onderwerp is al erg vaak voorgekomen dit jaar. Nathalie speelde samen met Dido "jut en jul" uit haar opmerking kan ik opmken dat ze het beiden teleurstellend vonden dat de camera's hier geen aandacht voor hadden.... "doen we een keer leuk worden we niet gefilmd"
De bewoners vertellen nu dat ze cameramannen horen praten, gordijnen waarachter camera's staan worden opengerukt.....
Bewoners beweren nu dat indien ze uit huis zijn ze allemaal terugkomen; ze komen met hijskranen, laptops, vliegtuigjes. Joost beweert dat ondanks dat hij verder weg woont ook langs gaat komen...
Chantal vraagt zich af wat ze thuis van haar vinden "vinden ze het leuk wat ik doe"
neeIngrid vertelt dat BB haar heeft gerustgesteld; "BB zei; we zetten je echt wel goed neer".
[ Bericht 34% gewijzigd door Maurisico op 24-09-2005 01:42:45 ]