Droog brood is nauwelijks weg te krijgen. En als je dus niets hebt, moet je dus gewoon maar niets eten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:41 schreef Gert het volgende:
Ze kunnen toch brood eten?
nee iedeen moet melden als ze rokers zienquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:46 schreef Wup het volgende:
[..]
ik snap het nog steeds niet
alleen de rook politie kan toch op deze manier een nominatie oplopen?
volgens heb jij daar gelijk in, jammer genoegquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:46 schreef Wup het volgende:
ik snap het nog steeds niet
alleen de rook politie kan toch op deze manier een nominatie oplopen?
Ze hebben ook boter, dan doen ze dat er toch op?quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Droog brood is nauwelijks weg te krijgen. En als je dus niets hebt, moet je dus gewoon maar niets eten.
Ik snap het ook niet helemaal. De eerste keer toen de opdracht mislukt was, kregen ze ook noodrantsoen .... en dat was veel meer dan ze nu hebben.
GNA GNA GNA PFFFFFFfffffffffffquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:45 schreef CartWOman het volgende:
Nah, zet de WC-deur alvast maar open....
dit was extra karig als straf voor het gezeur op het normale budgetquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Droog brood is nauwelijks weg te krijgen. En als je dus niets hebt, moet je dus gewoon maar niets eten.
Ik snap het ook niet helemaal. De eerste keer toen de opdracht mislukt was, kregen ze ook noodrantsoen .... en dat was veel meer dan ze nu hebben.
0 beelden uit de slaapkamer gehad (nul!). Normaal staan er minimaal 2 streams op Tanja als ze alleen in bed ligt te huilen, nu is ze de hele avond onzichtbaar.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:42 schreef Aventura het volgende:
Ze liggen gewoon te pitten ws.
quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:49 schreef scanman01 het volgende:
Ach, als ze dit in de mond willen proberen... proberen ze alles
Hebben ze dat wel? Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:48 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ze hebben ook boter, dan doen ze dat er toch op?
Wel wat opzichtig, maar niemand die het door heeftquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:52 schreef mazaru het volgende:
Hij redt zich er prachtig uit!
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:49 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Ach, als ze dit in de mond willen proberen... proberen ze alles
denk het niet hij heeft 2 pakjes in zn zak gestoptquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:52 schreef Falco het volgende:
Oei, moeilijke situatie voor Roel of niet
volgens mij bedoelt ie dat niet verkeerdquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:53 schreef scanman01 het volgende:
Roel: "Tanja wil constant complimentjes... een dikke veer in haar reet dat ze gestopt is met roken"
Rob is heel trots op Roel.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:53 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij dumpte Roel z'n pakje ook in zo'n plantenpot...
Als hij één iemand vertrouwd die niet gaat roken....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |