Esmee klinkt als een 16-jarige, dus ze zullen wel 'n pubertje uit de Hema hebben getrokkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:04 schreef Iwan1976 het volgende:
Is het al bekend wie de rol van Esmée Klein gaat spelen? Het zou Céline Purcell wel eens kunnen zijn.
een 17 jarige gaat de ex vrouw van Marnix spelen.....???quote:Op zondag 2 oktober 2005 07:03 schreef Snake2005 het volgende:
Esmee is de 17 Jarige Ilana stond al 2 maanden geleden op mn site
jouw site is allemaal giswerk, niets betrouwbaarsquote:Op zondag 2 oktober 2005 07:03 schreef Snake2005 het volgende:
Esmee is de 17 Jarige Ilana stond al 2 maanden geleden op mn site
Esmee is de dochter van Marnix...quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:24 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
een 17 jarige gaat de ex vrouw van Marnix spelen.....???
hoe kon Sanne in hemelsnaam geboren worden?
ahaquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:40 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Esmee is de dochter van Marnix...
Annemarie is zijn exvrouw
quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:08 schreef Snake2005 het volgende:
Als een ilana het speelt, dan ga jij hier weg
trouwens hoe heet Ilana van haar achternaam??quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:08 schreef Snake2005 het volgende:
Als een ilana het speelt, dan ga jij hier weg
Achja, al die namen...quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:06 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ahazie je ik hou mijn niet zo bezig met die namen
al die namen lijken opelkaar, esmee,estelle, smsmee
vorig jaar werden ze nog Karin [ex] en Sophie [dochter] genoemd.... prutsersquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:40 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Esmee is de dochter van Marnix...
Annemarie is zijn exvrouw
Ah, thanx voor info.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
vorig jaar werden ze nog Karin [ex] en Sophie [dochter] genoemd.... prutsers
smsmee was een typetje van Paul de Leeuw
zie je wel, ik wist het dat ze eerst andere namen hadden...quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
vorig jaar werden ze nog Karin [ex] en Sophie [dochter] genoemd.... prutsers
smsmee was een typetje van Paul de Leeuw
een jood?quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:55 schreef Iwan1976 het volgende:
Hadden ze eerst andere namen?!![]()
![]()
Volgens de web-logjes wordt de nieuwe Gyman door ene Levi gespeeld, niet te verwarren met Levy Duynstee, die werd gespeeld door Guido van Hulzen.
Nee, dat zou te mooi wezen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:55 schreef soapie het volgende:
Een dooie Estelle??
Iele Jas is inderdaad erg erg! Geef mij maar een portie Petra of Nikkie.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:14 schreef soapie het volgende:
Ik kan er nog wel om lachen. In tegenstelling tot een Ilyas bv.
Verrassend....quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:18 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Iele Jas is inderdaad erg erg! Geef mij maar een portie Petra of Nikkie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |