Nou, ik kan me anders heel goed voorstellen dat kankerpatienten aanstoot nemen aan hoe hij tegen de ziekte aankijkt.quote:
Ik vermoed een reclamestunt.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het zal waarschijnlijk wachten zijn op het interview in Vanity Fair, wat de oorspronkelijke bron zou zijn.
Oh ja, er wordt enkel gefietst in juli.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:50 schreef kawotski het volgende:
Lance mag van mij weer terugkeren in het peloton, sinds hij niet meer rijdt is het wielrennen geen zak aan om naar te kijken.
Dat inderdaad en de tours zijn stukken spannender gewordenquote:Op woensdag 10 september 2008 08:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Oh ja, er wordt enkel gefietst in juli.
Ik hoop mee.quote:Op woensdag 10 september 2008 08:28 schreef placebeau het volgende:
Hopelijk wordt hij zwaar losgereden in alles wat hij meerijdt (enkel de tour waarschijnlijk)
quote:
Scherp (nu is van 1999 imo ook wel bewezen dat 'ie die niet proper heeft gewonnen).quote:Op woensdag 10 september 2008 08:34 schreef placebeau het volgende:
ook die
"ik wil eens bewijzen dat de tour winnen ook 'proper' kan"
maken zijn vorige tourzeges wel heel verdacht. Het lijkt alsof hij nu wil terugkeren uit schuldgevoel.
Het verschil is dat hij nu alles open doet waar vroeger de dopingcontrole binnen gesloten deuren was...quote:Op woensdag 10 september 2008 08:34 schreef placebeau het volgende:
ook die
"ik wil eens bewijzen dat de tour winnen ook 'proper' kan"
maken zijn vorige tourzeges wel heel verdacht. Het lijkt alsof hij nu wil terugkeren uit schuldgevoel.
Hier zou ik dan wel weer van balen, de man die de Giro nagenoeg onvoorbereid won en nu waarschijnlijk de Vuelta gaat winnen moet zich dan opofferen voor Armstrong...quote:Armstrongs toekomstige ploegmaat zou dan Alberto Contador worden. "Het zou een eer zijn met hem te mogen rijden", zegt de Spanjaard, zelf Tourwinnaar in 2007.
Inderdaad. Lijkt wel of 'ie een beetje last heeft van grootheidswaan.quote:Op woensdag 10 september 2008 08:27 schreef Doff het volgende:
Wat een air in dat artikel zeg. Het is net of hij de Tour 2009 al gewonnen heeft. En dat "dan bel ik Sarkozy wel" klinkt ook lekker zelfverzekerd. Ik heb niets tegen Armstrong, maar dit artikel maakt mij nou niet warm voor zijn rentree.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |