abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 september 2005 @ 20:02:44 #1
128678 CGJung
Live with Passion
pi_30867580
OK in het begin vond ik Ingrid een lekker wijf (Ik ben een Hagenees geboren en getogen, maar er zijn grenzen, dus probeer ik in ABN te posten). Ze ziet er goed uit en is sportief. Alleen ik zie er weinig van en haar motivatie om Lieske te nomineren slaat kant noch wal. Ze kan weinig van Lieske leren...ja logisch... ze ligt 95% van de tijd met haar duim in haar mond tegen Menno aan te schurken. Hoe kan ze in die tijd iets leren van welke bewoner dan ook??

Dido, Nathalie en Chantal zijn alleen maar bezig met Dido, Nathalie en Chantal (zijn er mensen die belangrijker zijn??)

Natuurlijk 9 van de 10 nominaties slaan als een l*l op een drumstel, maar dit slaat alles.

Ik hoop dat het duidelijk is, maar ik ben boos. Kan iemand mij een lift geven naar het BBhuis? Ik heb de sterke behoefte om daar wat over de schutting te roepen !!!!
"Success is doing what you want to do, when you want, where you want, with whom you want, as much as you want."
Anthony Robbins
pi_30867691
Lijn 140 vanaf Station Haarlem of Station Hoofddorp. Uitstappen Aalsmeer halte Van der ende studios. Ben je er vlakbij. Veel plezier!
  vrijdag 23 september 2005 @ 20:11:49 #3
128678 CGJung
Live with Passion
pi_30867856
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 20:06 schreef djkrat het volgende:
Lijn 140 vanaf Station Haarlem of Station Hoofddorp. Uitstappen Aalsmeer halte Van der ende studios. Ben je er vlakbij. Veel plezier!
Dank u !!!
"Success is doing what you want to do, when you want, where you want, with whom you want, as much as you want."
Anthony Robbins
  vrijdag 23 september 2005 @ 20:14:53 #4
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_30867949
Je hebt ook gelijk

die mensen die Lies nu genomineerd hebben zijn de grootste kleuters in dat huis...wat een heerlijk achterbaks volk ook

maar lies is ook dom dat ze die snuiters er niet verbaal van langs geeft
  vrijdag 23 september 2005 @ 20:19:38 #5
128678 CGJung
Live with Passion
pi_30868089
Lies heeft wat dat betreft heel wat te leren en ik denk dat zij die les op dit moment leert. Ik steun haar daarin van harte, maar ik ben teleurgesteld in mijn eerste favoriet Ingrid (heeft nu ook maar 4% van de stemmen op de Talpa site). Ik had gehoopt dat Ingrid wat meer "ballen" had (de transseksueel discussie daargelaten).

BTW kan iemand me een lift geven naar Station Haarlem ? Vanaf daar weet ik wel hoe ik bij het BBhuis moet komen. Misschien kan Bridget me een lift geven? (tenzij ze in A'dam woont )
Anthony Robbins
pi_30868342
Ingrid

Daar kun je je woede prima kwijt.
En goede reis!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')