abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 april 2007 @ 16:12:35 #26
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_48544301
Het was leuk.

Van het voorprogramma hebben we maar 2 of 3 nummers kunnen zien doordat een vriend nogal laat bij mij was en een trein uitviel. Maar die nummers klonken wel leuk, een goed begin.

Absynthe Minded begon wat zwak. Na 2 of 3 nummers vroegen mensen me ook waarom ik ze in vredesnaam mee had genomen naar die band. Maar toen ze daarna wat meer begonnen te rocken was dat al snel goed. De viool was slecht te horen, dat was wel jammer.

Het was wel gezellig druk. Rustig genoeg om niet in de rij hoeven staan voor bier, maar toch goed gevuld. En een vrij enthousiast publiek.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  Moderator zaterdag 21 april 2007 @ 11:23:36 #27
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_48566363
Het nieuwe album vond ik niet heel erg joepie, eigenlijk. Het geluid is wat normaler geworden. In Nederland issie nu ook uitgegeven door Universal, maar ik wil niet zeggen dat het daar iets mee te maken heeft.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_52552502
Het nummer I'm a fan blijkt ook erg lekker.

http://www.youtube.com/watch?v=ltYDx2JbRxw
pi_77231315
Wat een verschrikkelijk heerlijk album zeg, de laatste van hen! (Self-titled dus)
Kende ze nog niet, ben nu de rest aan het ontdekken
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_77232463
Middelmatige Engelstalige muziek door een paar uitzonderlijk lelijke Vlamingen.

Slecht en Triest.
pi_77233220
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:13 schreef Metaan het volgende:
Middelmatige Engelstalige muziek door een paar uitzonderlijk lelijke Vlamingen.

Slecht en Triest.
wat een fijne ongefundeerde mening strooi je hier rond zeg. Hebben ze je wat aangedaan?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_77236809
Ongefundeerd?

1) Matig (is er enige interese in de Angelsaksische wereld?)

2) Engelstalig (met accent, triest hoor)

3) Lelijk (Kijk zelf even, nul uitstraling)

Door Vlaamse DJ's gepushte rommel.
pi_77239028
quote:
Op maandag 25 januari 2010 01:40 schreef Metaan het volgende:
Ongefundeerd?

1) Matig (is er enige interese in de Angelsaksische wereld?)

2) Engelstalig (met accent, triest hoor)

3) Lelijk (Kijk zelf even, nul uitstraling)

Door Vlaamse DJ's gepushte rommel.
1) slecht argument
2) ja echt heel erg triest. Dus eigenlijk vind je dat 95% van iedereen die niet native english is maar geen engelse platen moet uitbrengen?
3) Het is goede muziek, kan me aan me reet roesten of ze lelijk zijn.

Ik vind het topmuziek, en er zijn velen met mij die dat waarschijnlijk ook vinden.
  maandag 25 januari 2010 @ 08:59:19 #34
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_77239129
"envoi" is echt heerlijk. Ondertussen gekgedraaid op de Belgische radio, maar het verveelt nooit.

Verder zijn ze live nog beter dan op plaat, dus als je ze ergens kan zien...
pi_77239631
quote:
Op maandag 25 januari 2010 08:59 schreef Beregd het volgende:
"envoi" is echt heerlijk. Ondertussen gekgedraaid op de Belgische radio, maar het verveelt nooit.

Verder zijn ze live nog beter dan op plaat, dus als je ze ergens kan zien...
Envoi is inderdaad een geweldig nummer! Die nieuwe single Moodswing is ook errug fijn. Ben nu New Day aan het luisteren. Vindt het wat minder opzwepend en veelzijdig als hun huidige album, maar ook daar staan pareltjes op! Dat ik deze band niet eerder ontdekt heb
  Moderator maandag 25 januari 2010 @ 21:02:14 #36
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_77266354
Ze waren net in DWDD.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_77274758
echt? Serieus, net nu ik ze even ontdekt heb en dan mis ik dat? Youtube?:P even uitzending gemist checken.
pi_77320937
Nee dit vond ik toch echt minder. Vind sowieso dat DWDD een bijna 3FM smaak heeft qua muziek, waardeloos dus.. Totaal niet spannend of vernieuwend. En als Giel Beelen langskomt met zijn tips heb je helemaal het idee dat je in het verleden bevindt. En dat als je muziekliefhebber voor zwakbegaafde wordt aangezien.
pi_77328734
DWDD moet contractueel gewoon brengen wat de platenmaatschappijen willen. Zo komt het dat je regelmatig gepushte bagger voorbij ziet fietsen.
Jammer
  woensdag 27 januari 2010 @ 12:33:39 #40
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_77329696
Misschien moet je je hele oordeel over een groep niet enkel laten afhangen van de twee minuten die je van hen in dwdd ziet

[ Bericht 1% gewijzigd door Beregd op 27-01-2010 12:39:32 ]
  woensdag 27 januari 2010 @ 12:44:29 #41
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_77330127
Beetje kansloze manier om een band af te schrijven, inderdaad.
pi_77331342
Sorry maar ik kom gewoon met argumenten waarom dit helemaal niks is.

Kun je wel "kansloos" noemen, maar inhoudelijk hoor ik je niet.

a) Gepusht door de platenmaatschappij, want contract

b) Engels met een lelijk accent

c) Gepusht door Vlaamse tv en radio (want bevriende platenmaatschappij)

d) Gewoonweg oubollige en matige muziek (geen enkele belangstelling in het buitenland)

e) Onbenullige tekst (voorzover verstaanbaar)
  woensdag 27 januari 2010 @ 14:04:33 #43
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_77333492
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 13:13 schreef Metaan het volgende:
De tekst is een bewerking van een gedicht van hugo claus, een van de grootste nederlandstalige schrijvers ooit. Maar jij vindt hem waarschijnlijk ook kansloos?
  woensdag 27 januari 2010 @ 14:10:16 #44
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_77333724
Het kan zijn dat je dit helemaal niks vindt, maar je moet niet voordoen alsof het een feit is waar wij nog moeten achterkomen. Ik raad je ook aan niet enkel te kijken naar platenmaatschappijen of belangstelling in het buitenland, maar zelf een mening te vormen.
  woensdag 27 januari 2010 @ 14:13:30 #45
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_77333861
quote:
Als er niks inhoudelijks is om op te reageren, dan hoor je ons inderdaad niet.
quote:

En hoe is dat nu precies een indicatie van kwaliteit? Alles wat wordt gepusht door een platenmaatschappij of radio is dus automatisch kut? Wie is hier nu degene zonder fatsoenlijke argumentatie?
quote:
d) Gewoonweg oubollige en matige muziek (geen enkele belangstelling in het buitenland)
Je mag dat best op een persoonlijk vlak vinden (over smaak valt niet te twisten, om maar even een dooddoener te gebruiken), maar breng het dan niet alsof het feiten zijn.
Bovendien telt Nederland net zo goed als het buitenland voor een Belgische band, en zij hebben vorige maand toch al wat zalen hier weten uit te verkopen. En voor een band die nog moet beginnen met promotie buiten de Benelux (Europese release vindt deze maand pas plaats) ben je wel heel snel met ze af te branden. En dan nog, alsof een doorbraak in andere landen 100% afhankelijk is van kwaliteit...
pi_77340315
quote:
Sorry maar ik kom gewoon met argumenten waarom dit helemaal niks is.

Echt, je bent omdat je het zelf gewoon kutmuziek vindt allemaal extra argumenten aan het bedenken die nergens op slaan. Daar kan ik zo slecht tegen. Ga je eigen muziek gewoon luisteren ofzo en probeer je eigen mening voortaan op een iets normalere manier te postuleren!!!
pi_77989330
Ook new day is erg goed! Wat zijn die Belgische bandjes fijn zeg! Envoi komt me trouwens wel een beetje de strot uit ondertussen na het vele keren geluisterd te hebben...Maar het eind van het nummer blijft geweldig!
pi_77991014
Enig idee hoeveel gitaargroepjes er zijn in de Engelstalige wereld?

Goede producten uit Belgie zijn zeer schaars, dat klopt.

Maar voor de kinderen is er K3

http://www.youtube.com/watch#playnext=1&playnext_from=TL&videos=-rLLHlczUR0&v=Z3mroJk4M9U
1.000.000 keer bekeken.

Voor de popliefhebbers Milow:

http://www.youtube.com/watch#playnext=1&playnext_from=TL&videos=b0bps558qfk&v=DE9IchvpOPk
29 miljoen keer bekeken. Dat is dus een wereldhit.

En voor ons Nederlanders is er de prachtige Eva

http://www.youtube.com/watch#playnext=1&playnext_from=TL&videos=NPcktCiyxoY&v=T6YE5h2Xtow
2,2 miljoen keer bekeken.
pi_77991318
Ik vond mijn, nu gedelete, vraag nog wel zo leuk! Kan je me het antwoord misschien PM-en metaan?
Enne Milow, dat vind ik nou verschrikkelijk

Zijn de andere albums van AM nog een beetje leuk? ik hoor alleen maar verhalen over New Day en S-T.
pi_89331565
6 December als het goed is een nieuw album van deze geweldige band (als mijn bron, RYM, klopt) *O*

Ben benieuwd. Achteraf gezien vond ik hun s/t album een beetje te wisselvallig, zette alleen nog maar 3 nummers ervan op ofzo...maar New Day daarentegen, fantastisch album! Klassieker :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')