wat een fijne ongefundeerde mening strooi je hier rond zeg. Hebben ze je wat aangedaan?quote:Op zondag 24 januari 2010 23:13 schreef Metaan het volgende:
Middelmatige Engelstalige muziek door een paar uitzonderlijk lelijke Vlamingen.
Slecht en Triest.
1) slecht argumentquote:Op maandag 25 januari 2010 01:40 schreef Metaan het volgende:
Ongefundeerd?
1) Matig (is er enige interese in de Angelsaksische wereld?)
2) Engelstalig (met accent, triest hoor)
3) Lelijk (Kijk zelf even, nul uitstraling)
Door Vlaamse DJ's gepushte rommel.
Envoi is inderdaad een geweldig nummer! Die nieuwe single Moodswing is ook errug fijn. Ben nu New Day aan het luisteren. Vindt het wat minder opzwepend en veelzijdig als hun huidige album, maar ook daar staan pareltjes op! Dat ik deze band niet eerder ontdekt hebquote:Op maandag 25 januari 2010 08:59 schreef Beregd het volgende:
"envoi" is echt heerlijk. Ondertussen gekgedraaid op de Belgische radio, maar het verveelt nooit.
Verder zijn ze live nog beter dan op plaat, dus als je ze ergens kan zien...
De tekst is een bewerking van een gedicht van hugo claus, een van de grootste nederlandstalige schrijvers ooit. Maar jij vindt hem waarschijnlijk ook kansloos?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:13 schreef Metaan het volgende:
e) Onbenullige tekst (voorzover verstaanbaar)
Als er niks inhoudelijks is om op te reageren, dan hoor je ons inderdaad niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:13 schreef Metaan het volgende:
Kun je wel "kansloos" noemen, maar inhoudelijk hoor ik je niet.
En hoe is dat nu precies een indicatie van kwaliteit?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:13 schreef Metaan het volgende:
a) Gepusht door de platenmaatschappij, want contract
c) Gepusht door Vlaamse tv en radio (want bevriende platenmaatschappij)
Je mag dat best op een persoonlijk vlak vinden (over smaak valt niet te twisten, om maar even een dooddoener te gebruiken), maar breng het dan niet alsof het feiten zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:13 schreef Metaan het volgende:
b) Engels met een lelijk accent
d) Gewoonweg oubollige en matige muziek (geen enkele belangstelling in het buitenland)
Echt, je bent omdat je het zelf gewoon kutmuziek vindt allemaal extra argumenten aan het bedenken die nergens op slaan. Daar kan ik zo slecht tegen. Ga je eigen muziek gewoon luisteren ofzo en probeer je eigen mening voortaan op een iets normalere manier te postuleren!!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:13 schreef Metaan het volgende:
Sorry maar ik kom gewoon met argumenten waarom dit helemaal niks is.
Kun je wel "kansloos" noemen, maar inhoudelijk hoor ik je niet.
a) Gepusht door de platenmaatschappij, want contract
b) Engels met een lelijk accent
c) Gepusht door Vlaamse tv en radio (want bevriende platenmaatschappij)
d) Gewoonweg oubollige en matige muziek (geen enkele belangstelling in het buitenland)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |