Ja ok, maar toch heb ik me als 14-jarig knapie wel een paar keer zitten afberen op Fabienne de Vries. Zij gaat echt de geschiedenis in,quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:29 schreef Zanderrr het volgende:
Tien jaar TMF, een plaatje zegt meer dan 1000 woorden:
[afbeelding]
Ik kan me eigenlijk ook niet herinneren dat het in de beginjaren zo geweldig was. Altijd bagger geweest.
Ray Davies van The Kinks? Of Ray Cokes van MTV?quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:44 schreef Tranceptor het volgende:
10 jaar constante prut is een prestatie van wereldformaat.
Het oude MTV van Ray Davies, Zig& Zag etc was nog leuk.
De Box was nog weleens leuk tot de overname van MTV, nu is ziet het zwart. Ik heb niets tegen donkere muziek an sich, maar het lijkt alsof er geen blanke meer is die muziek maakt.![]()
Bedoel je niet toevallig Ray Cokes??quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:44 schreef Tranceptor het volgende:
10 jaar constante prut is een prestatie van wereldformaat.
Het oude MTV van Ray Davies, Zig& Zag etc was nog leuk.
De Box was nog weleens leuk tot de overname van MTV, nu is ziet het zwart. Ik heb niets tegen donkere muziek an sich, maar het lijkt alsof er geen blanke meer is die muziek maakt.![]()
vond ik altijd een eng mens, fabiene was en is eigenlijk nog steeds errug lekkerquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat heeft iedereen toch met Fabienne? Sonja Silva was echt de beste TMF-beeb ooit
Sonja was echtquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
vond ik altijd een eng mens, fabiene was en is eigenlijk nog steeds errug lekker![]()
Reneequote:Op maandag 3 oktober 2005 11:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
vond ik altijd een eng mens, fabiene was en is eigenlijk nog steeds errug lekker![]()
ach half puberend nederland zal zich wel eens lekker hebben afgebeerd op een van de dames vrees ikquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Op zich best wel triest als je een zender hebt waarbij de presentatrices de enige hoogtepunten zijn van de afgelopen 10 jaar, eigenlijk.
Ik lees je opmerking en verhoog je een Kristiane Backerquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Op zich best wel triest als je een zender hebt waarbij de presentatrices de enige hoogtepunten zijn van de afgelopen 10 jaar, eigenlijk.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat heeft iedereen toch met Fabienne? Sonja Silva was echt de beste TMF-beeb ooit
Dat was Sylvana {brrrrrrr......}quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:07 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Zij was echt de lelijkste TMFslet ooit, kale(!) negerinnen zijn echt niet om aan te zien, Fab en Bridget waren best chill, zijn ook allebei niet meer al te geweldig meer..
Euhm ja, Ray Davies is van de Kinks.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:59 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Bedoel je niet toevallig Ray Cokes??
[afbeelding]
Ook wel Talpa-jeugd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:36 schreef Sport_Life het volgende:
De huidige kinderen van die leeftijd zijn niets anders gewend dan een hoop reclame en blije ringtones.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |