Dat ze dan bijstandmoeder is?quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:04 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik eet mijn hoed op als ik en een hoop fokkers met mij niet binnen een jaar alsnog gelijk krijgen
Aha nu snap ik het.quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja en dat is nog de minst vervelende consequentie van haar levenswandel
Heej belskequote:Op donderdag 22 december 2005 19:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah mooi,ik ben nog op tijd zie ik
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:55 schreef Vivi het volgende:
Als jullie me alleen maar willen afzeiken vertel ik gewoon niks meer
Voor mij hoeft het nml. niet!
Oi! Negeer ze!quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:55 schreef Vivi het volgende:
Ik zat al op deze reactie te wachten, hoewel ik gehoopt had dat je dankzij de liefde wat minder lichtgeraakt zou zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:55 schreef Vivi het volgende:
Viev, notoire (af)zeikers hou je altijd.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:55 schreef Vivi het volgende:
Ik zeik niemand af, ik zeg wat ik ziequote:Op vrijdag 23 december 2005 11:55 schreef Vivi het volgende:
... wacht reeds vier dagen en nachten op het vervolg.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:57 schreef Vivi het volgende:
En nu ga ik slapen, ik typ de rest morgen wel, want er komt nog een heel stuk!
Waar zei ik "nieuw"? Ik zei allleen vriendje imo.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik begrijp er niks meer van, in een ander topic zeg je nog dat je een nieuw vriendje hebt.
Dat was op 13 december en het duurde toen al een maandje:
Vind jij jouw partner lichamelijk perfect?
Ok, dan is het een 'oud' vriendje. Neemt niet weg dat de vraag van cinnamongirl nog steeds op hetzelfde neerkomt en gerechtvaardigd is.quote:Op zaterdag 31 december 2005 09:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb nml. ook nog exen voor "Henk" hoor, en daar doelde ik op in het betreffende topic.
nou, nee dus, want ik heb nergens gezegd dat het om een ander gaat dan "Henkie".quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:33 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ok, dan is het een 'oud' vriendje. Neemt niet weg dat de vraag van cinnamongirl nog steeds op hetzelfde neerkomt en gerechtvaardigd is.
Ok, dus in het andere topic ging het om je exen. Als het in je andere topic over exen ging, waarom zeg je dan het volgende over een van je exen (dit komt dus uit dat andere topic):quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
nou, nee dus, want ik heb nergens gezegd dat het om een ander gaat dan "Henkie".
Enlighten us, Viv.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:11 schreef Vivi het volgende:
Mijn huidige liefje is ms niet 'perfect ' (al is ie ook wel zeer goed uitziend. maar ik ben nu eenmaal verwend) maar wel heerlijk...ik word helemaal wild van hem en dat heb ik bij mijn ex nooit gehad
Zoals gezegd, ik heb meer vriendjes gehad hoor..met "ex" bedoel ik dus degene voor Henk. Met "huidig": Henk.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:13 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ok, dus in het andere topic ging het om je exen. Als het in je andere topic over exen ging, waarom zeg je dan het volgende over een van je exen (dit komt dus uit dat andere topic):
[..]
Enlighten us, Viv.
Laat maar.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zoals gezegd, ik heb meer vriendjes gehad hoor..met "ex" bedoel ik dus degene voor Henk. Met "huidig": Henk.
Zo ingewikkeld is dat toch niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |