Dat zijn er TEveelquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:41 schreef Metro2005 het volgende:
Je moest eens weten hoeveel bedrijven zo onbeschoft zijn niks van zich te laten horen na een sollicitatie.
Dat zegt wel erg veel over de restquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:03 schreef bkz het volgende:
Dynabyte is in Tilburg de beste computershop, nu hebben ze daar ook consoles enzo, vette shit.
Ja, ze zouden toch op z'n minst een berichtje kunnen sturen dat ze je bedanken voor de getoonde belangstelling.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:41 schreef Metro2005 het volgende:
Je moest eens weten hoeveel bedrijven zo onbeschoft zijn niks van zich te laten horen na een sollicitatie.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
In Breda werkt zo'n hele dikke verkoper. Dat is ook erg.
Je moet eens weten hoeveel sollicitaties die kant nog wal raken (en duidelijk bedoelt zijn om aan de sollicitatie plicht te voldoen) het gemiddelde bedrijf krijgt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:41 schreef Metro2005 het volgende:
Ik geloof je graag maar ikzelf stuur altijd normale sollicitatie brieven - als ik niet zeker weet of het goed is leg ik ze eerst even voor aan vrienden, kennissen ter beoordeling.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:38 schreef Bouddalain het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoeveel sollicitaties die kant nog wal raken (en duidelijk bedoelt zijn om aan de sollicitatie plicht te voldoen) het gemiddelde bedrijf krijgt.
Als ik wil heb ik een dagtaak aan het beantwoorden van sollicitatiebrieven.
Aan sollicitatiebrieven wel.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:38 schreef Bouddalain het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoeveel sollicitaties die kant nog wal raken (en duidelijk bedoelt zijn om aan de sollicitatie plicht te voldoen) het gemiddelde bedrijf krijgt.
Dat is inderdaad de andere kant van het plaatje ja. Ik krijg ze hier ook regelmatig binnen. Vol met spelfouten en niet-Nederlandse zinnen enzoquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:38 schreef Bouddalain het volgende:
[..]
Als aankomend medewerker van een computerzaak zou je moeten weten dat die zeer gebrekkig op emails reageren.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:27 schreef VeX- het volgende:
Je moest via de site solliciteren dmv het invullen van een formulier en dan kon je aangeven hoe je genotificeerd wilde worden (e-mail, telefoon, etc.).
ik vind nog steeds van niet. Mailen is overal goed voor, maar solliciteren hoort wat mij betreft nog steeds per brief.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:22 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Nee hoor. Email is een uitstekend medium om te gebruiken voor sollicitaties![]()
le-zen; zijn eerste brief was ook een mailtjequote:Op vrijdag 23 september 2005 13:20 schreef Echo99 het volgende:
[lemming mode]
Paar weken geleden kregen we een sollicitatie brief binnen van de een of t andere incompetente prutser. De brief zat vol met spel- en grammaticale fouten. Ik heb em in de prullenbak gegooid en niks meer van me laten horen. Stuurt die vlegel een onbeschoft mailtje of wij em dan echt niet wilde hebben. Nee natuurlijk niet, kneus, anders hadden we toch wel gereageerd.
Van mij mag ie verrekken. Dat jong wil ik niet eens in mn winkel hebben.![]()
[/lemming mode]
Aangezien 90% vd bedrijven niet reageert op je brieven ga je failliet aan de postzegelsquote:Op maandag 26 september 2005 09:04 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik vind nog steeds van niet. Mailen is overal goed voor, maar solliciteren hoort wat mij betreft nog steeds per brief.
Ontslagtermijn?quote:Op maandag 26 september 2005 12:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar niets is leuker dan wanneer je eenmaal een baan hebt tegen je baas zeggen "zo lul, maandag kom ik niet meer" en dan ergens voor 500,- meer beginnen. Lekker gevoel is dat![]()
Je bedoelt flessen?quote:Op maandag 26 september 2005 14:02 schreef BennyNL het volgende:
waarom ging je me flashen op irc krekker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |